خبرگزاری کار ایران

رشد ۱۰۰درصدی سرمایه‌گذاری تجلی در پایان دوره یک‌ماهه منتهی به تیر ماه

تجلی، تجلیِ عینی اجرای شعار رشد تولید در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۶۴

شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با نماد تجلی که یکی از هلدینگ‌های بزرگ صنعتی و معدنی بازار سرمایه محسوب می‌شود، با انتشار گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به 31 تیر 1402 (حسابرسی نشده)، صورت خلاصه سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را به تفکیک گروه‌های صنعتی ارایه کرد. در این گزارش، جمع کل سرمایه‌گذاری تجلی در انتهای دوره با رشد 100 درصدی مواجه شد.

به گزارش ایلنا، جمع کل سرمایه‌گذاری‌های تجلی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت پروژه‌محور کشور، در نخستین ماه تابستان امسال، از رقم 56.343.801 میلیون ریال در ابتدای دوره به رقم 57.901.823 میلیون ریال در پایان دوره منتهی به 31 تیرماه 1402 رسید.

در صورت خلاصه تیرماه سرمایه‌گذاری تجلی در بخش استخراج زغال‌سنگ در پایان دوره در یک شرکت، به رقم 190.000 میلیون ریال رسید و در بخش استخراج کانه‌های فلزی نیز با مجموع 13 شرکت، رقم 360.703 میلیون ریال را ثبت کرد.

سرمایه‌گذاری تجلی طی تیرماه گذشته در بخش استخراج سایر معادن در 5 شرکت، 537.166 میلیون ریال، در بخش تجارت عمده‌فروشی(بجز وسایل نقلیه موتور) در 6 شرکت، 3.089.734 میلیون ریال، در فلزات اساسی با یک شرکت، 2.099.127 میلیون ریال، در پیمانکاری صنعتی به تعداد یک شرکت، 146.560 میلیون ریال، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات به تعداد یک شرکت و رقم 374.058 میلیون ریال و در بخش سایر صنایع به تعداد یک شرکت، مبلغ 816.970 میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین جمع کل سرمایه‌گذاری تجلی در گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به تیر 1402، با رشد 100 درصدی در پایان دوره به رقم 57.901.823 میلیون ریال رسیده است.

شرکت تجلی توسعه معادن، جزو 13 شرکت زیرمجموعه هلدینگ توسعه‌ سرمایه‌گذاری معادن (ومعادن) است. تجلی در شرح ماموریت‎‌ها و چشم‌انداز توسعه‌ای خود تا پایان سال 1402 پروژه‌های کلان و مهمی را با محوریت توسعه معدنی و فلزی، استخراج و اکتشاف معادن جدید و همچنین تکمیل و توسعه در بخش تولید فلزات اساسی را در دست اجرا دارد.

ازجمله این پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات، می‌توان به پروژه تولید نورد، کلاف، فولاد و آهن اسفنجی، گندله، کنسانتره سنگ آهن و غیره اشاره کرد که در قالب شرکت‌هایی مانند صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، فولاد کردستان، مس جانجا و غیره تعریف شده و به اجرا درآمده است.

برهمین اساس، تجلی را باید تجلی عینی شعار سال با محوریت رشد تولید دانست. این شرکت با ورود به صنعت فولاد به‌ویژه فلز گرانبهای لیتیوم، حالا پیشتاز بخش معدنی و صنایع معدنی کشور محسوب می‌شود که به سرعت خود را به رقبای بزرگ جهانی نزدیک‌تر می‌کند.

مولود غلامی – خبرنگار اقتصادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز