خبرگزاری کار ایران

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مطرح شد؛

دیدگاه ما به فروش به عنوان یک نیاز و تخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۱۸

مدیرعامل شرکت آرمان تجارت آرون ( پیوان) گفت: تخصیص یک سالن از نمایشگاه به شرکت‌های خارجی می‌تواند نوید بخش کمرنگ‌تر شدن تحریم‌ها و تسهیل در تامین و توزیع حرفه‌ای‌ شود.

به گزارش ایلنا، امیرحسین عرب، مدیرعامل شرکت آرمان تجارت آرون ( پیوان) در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اشاره به سابقه بیش از 50 ساله این شرکت در حوزه فولاد گفت: درگذشته اغلب در حوزه واردات و توزیع فولاد تمرکز داشتیم و از سال 1399 با برند تجاری پیوان سعی در توسعه فعالیت خود به صورت تخصصی نمودیم.

وی با اشاره به محصولات این شرکت گفت: تفاوتی که با سایر شرکت‌ها داریم در این است که خود، صاحب کالا بوده و مستقیما محصولات مورد نظر را از کارخانه‌ها خریداری می‌کنیم و به شرکت‌های مصرف‌کننده توزیع می‌کنیم و تفاوت دیگر ما در این است که سعی می‌کنیم مطابق با نیاز مشتریان، محصولات مورد نظر را خریداری و تهیه کنیم، حتی اگر کالای مورد نظر در بازار نباشد. همچنین در تامین کالاهای مشتریان هیچگونه مشکلی وجود ندارد، زیرا راهکارهای بسیاری را برای تامین محصولات مورد نظر آنها داریم.

به گفته وی کالاهایی که از داخل کشور تامین می‌شوند در حجم بالاتر خریداری و انبار می‌شوند و کالاهایی که از خارج از کشور تامین می‌شوند نیز از شرکای خارجی خریداری و وارد کشور می‌شوند. از سوی دیگر فعالیت اصلی و ابتدایی پیوان در حوزه بازرگانی از مزیت‌هایی است که موجب می‌شود، تامین مواد از شرکت‌های خارجی در زمان کمتر و به قیمت مناسب‌تر و با سهولت انجام گیرد.

لازم به توضیح است که شرکت آرمان تجارت آرون ( پیوان) در تامین و توزیع تیرآهن‌های بال پهن، تیرآهن‌های معمولی، میلگرد، ورق‌های گالوانیزه و معمولی و غیره ... فعالیت دارد و عمده مشتریان ما درحوزه سازه استراکچر، نفت و گاز، صنایع برودتی و حرارتی و آسانسور مشغول به فعالیت هستند.

عرب با تاکید براینکه نگاهمان به فروش به عنوان یک نیاز و تخصص است، گفت: به معنای دیگر تامین کالا برای شرکت‌ها به روش حل مساله صورت گرفته است. فروش را به شکل صنعت محور نگاه می‌کنیم. در شرکت پیوان میزها براساس صنعت چیده شده‌اند. صنعت نفت و گاز، چوب، استراکچر، صنایع نظامی، برودتی، حرارتی و ... به این شکل سعی کردیم پلی میان بازارهای صنعتی و سنتی باشیم و خوشبختانه با این روش توانستیم دانش صنعت را تقویت کنیم و مشاوره‌های کاملا فنی و دانش محور براساس خواست و نیاز مشتریان عرضه کنیم تا به این شکل مشتریان بهینه‌ترین و بهترین خرید را داشته باشند. شعار ما حل مساله تامین است تا افراد در کنار دانش محصول، دانش صنایع را نیز فراگیرند.

مدیرعامل آرمان تجارت آرون ( پیوان) در پایان با اشاره به بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: ایران یکی از کشورهایی است که در صنعت نفت و گاز دستاوردهای مهمی را داشته است، بنابراین شرکت در اینگونه نمایشگاه‌ها برای ما بسیار مهم است. از طرف دیگر تخصیص یک سالن از نمایشگاه به شرکت‌های خارجی می‌تواند نوید بخش کمرنگ‌تر شدن تحریم‌ها و تسهیل در تامین حرفه‌ای شود.

عرب همچنین با اشاره به توجه شرکت پیوان به مسائل محیط‌زیستی گفت: چوب در سبد کالایی جدید ما به صورت مستقیم از روسیه وارد می‌شود و باتوجه به بحران‌های محیط‌زیستی و حفظ جنگل‌ها سعی داریم تا با واردات چوب مورد نیاز از سایر کشورها، طبیعت خود را حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز