خبرگزاری کار ایران

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی شعر سرو در سیرجان به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۰۱۳

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی شعر سرو با محورهای شعر حسینی، مکتب سردار سلیمانی و شعر پایداری در چهار بخش بین المللی، حرفه ای، دانشجویی و دانش آموزی طی دو روز در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین آیین اختتامیه این جشنواره صبح امروز به همت شرکت سنگ آهن گهرزمین و با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مسلمی زاده امام جمعه سیرجان، جلال درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین، علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان، علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.
گفتنی است ۲۱۱۵ اثر در سامانه جشنواره بین المللی شعر سرو و جشنواره سرو قامتان ثبت شد که از این تعداد ۱۵۶۰ اثر مربوط به شعر سرو قامتان می باشد.
همچنین ۶۶۷ اثر در خصوص امام حسین (ع)،  ۱۱۵۰ اثر مربوط به سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی و ۲۹۸ اثر در خصوص شعر پایداری و مقاومت ارسال شد.
شایان ذکر است در این مراسم ۷ نفر از شعرای برجسته خارج کشور از جمله پاکستان و افغانستان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز