خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز پاسدار

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۲۰

علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی فرارسیدن سوم و چهارم شعبان‌المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام دکتر علی رستمی به این شرح است.

به نام خدا

بدون تردید شهامت و شجاعت و فداکاری‌های سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش برای پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دینی موجب ماندگاری و اقتدار اسلام شد.

آن امام همام و مظهر حقیقت با قیام عاشورا به پاسدار اسلام ناب محمدی تبدیل شده و امروز جهان برای عظمت وجود متعالی ایشان سر تعظیم فرود می‌آورد و همان گام‌های استوار و پرصلابت امروز به سرلوحه عمل پاسداران غیور و دلاور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

پاسداران در ایستادگی و مقاومت حماسه‌ساز و اسطوره هستند و هم از این روست که با داشتن الگویی همچون امام حسین(ع)، در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح حماسه‌های جاوید را به ثبت رساندند.

خجسته‌ زادروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و سربلندی و سلامتی‌شان را از خداوند منان خواهانم.

 

علی رستمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز