خبرگزاری کار ایران

برگزاری رویداد همرسانی "دایان5" در ایمیدرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۷۰

رویداد همرسانی "دایان5" با حضور اساتید و مدیران شرکت های دانش بینان در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دراین همایش مجید وفایی فرد مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی، سرائیان مدرس دانشگاه تحول دیجیتال ایمیدرو،‌ شرکت راهکار پویا، شرکت گوهر پژوهان سپندار، شرکت گوهر پژوهان سپندار، شرکت فناب زیرساخت، شرکت پامیکا، شرکت تحقیق و توسعه ارتباط و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

مجید وفایی فرد مجری مرکز نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو)، اظهار کرد: رویدادهای دایان، سبب اتصال و همرسانی ایده های نوآروانه معدن و صنایع معدنی با بخش صنعت و حوزه مصرف می شود.

وی گفت: معدنکاری نوین یکی از پایه های انقلاب صنعتی چهارم است. امروزه تصمیم گیری ها بر مبنای داده ها، انجام می شود و این داده ها از ابتدای فعالیت زمین شناسی و زنجیره معدن مورد استفاده قرار می گیرد و سپس در اینترنت اشیاء و هوشمندسازی معادن نقش موثری ایفا می کند.

وفایی فرد اظهار داشت: در ایمینو نقش رگولاتوری برای استارت آپ ها و نوآوری داریم. جلب و جذب ایده های کاربردی و اتصال آن ها به صنایع معدنی به ویژه صنایع بزرگ از اهداف اصلی ما در طرح زیست بوم نوآوری معادن و صنایع معدنی است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز