خبرگزاری کار ایران

در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال اعلام شد:

فناپ زیرساخت برنده تندیس زبدگی دیجیتال و لوح افتخار نوآوری دیجیتال

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۲۵

در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، فناپ زیرساخت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال و لوح افتخار نوآوری دیجیتال برای محصول سامانه جامع اندازه‌گیری هوشمند کنتور گاز را دریافت کرد.

دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و معرفی سازمان‌‌های پیشرو در حوزه تحول دیجیتال را هر سال دانشگاه تهران در سه محور تخصصی زبدگی دیجیتال (ارزیابی کلی بلوغ دیجیتال سازمان)، نوآوری دیجیتال (ارزیابی ابتکارات و پروژه‌های دیجیتال نوآورانه) و رهبران دیجیتال (ارزیابی مدیران ارشد دیجیتال) برگزار می‌کند.

در آیین پایانی ششمین دوره این رویداد که ۴ بهمن ۱۴۰۱ در سالن الغدیر دانشگاه تهران برگزار شد، فناپ زیرساخت تندیس برنزین زبدگی دیجیتال و لوح افتخار نوآوری دیجیتال برای محصول سامانه جامع اندازه‌گیری هوشمند کنتور گاز را دریافت کرد.

مهدی شامی زنجانی دبیر علمی این رویداد در این مراسم گفت: در این دوره هیئت داوران در هیچ‌یک از سه محور تندیس زرین اهدا نکرد.

وی در ادامه به چالش‌های حوزه فناوری دیجیتال اشاره کرد و از شدت یافتن مهاجرت نیروی‌های بااستعداد و میان‌سالی جمعیت به عنوان دو تهدید در این حوزه یاد کرد و تاکید کرد: راهی بجز تحول باقی نمانده است، ما نیاز مبرم و فوری به تحول در حکمرانی کشور داریم. به چه زبانی بگوییم که این راهش نیست و آزمودن مجدد سیاست‌های شکست خورده قبلی بی‌خردی است، ما با خطر شکاف دیجیتال و خطر آپارتاید دیجیتال مواجه هستیم.

داور نظری جانشین مدیرعامل فناپ زیرساخت در توسعه و نوآوری در حاشیه این مراسم تحول دیجیتال را یک تغییر در مدل و الگوی ذهنی دانست و تصریح کرد: بکارگیری فناوری در ساختارهای سنتی راهگشا نیست، ما نیازمند یک تغییر در الگوی ذهنی حکمرانی و مدیریت هستیم. تا زمانی‌که دیدگاه داده‌محور نهادینه نشوند تحول دیجیتال پدید نمی‌آید. تحول دیجیتال یک فرایند پیوسته و ادامه‌دار است چون روند تحولات فناورانه پایان‌پذیر نیست.

گفتنی است فناپ زیرساخت، نخستین اپراتور صنعت هوشمند در ایران بشمار می‌آید. این شرکت دانش‌بنیان، راهکارها و زیرساخت‌های انقلاب صنعتی چهارم را به شرکت‌ها و صنایع ارائه می‌کند تا آنها بتوانند برنامه‌های هوشمندسازی و پی‌ریزی واحدهای صنعتی نسل آینده را، پیش بگیرند، در همین راستا فعالیت فناپ زیرساخت در چهار حوزه، یکپارچگی زیرساخت شبکه، حمل‌ونقل هوشمند، صنعت هوشمند و راهکار‌ جامع سازمانی (ERP) تعریف شده است.

فناپ زیرساخت برنده تندیس زبدگی دیجیتال و لوح افتخار نوآوری دیجیتال

آیین اختتامیه ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و داور نظری جانشین مدیرعامل فناپ زیرساخت در توسعه و فناوری به نمایندگی از این شرکت تندیس و لوح را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز