خبرگزاری کار ایران

تقی زاد، ‌سهامدار گروه صنعتی شایان دیزل خبر داد؛

محصولات شرکت شایان دیزل افزایش یافت/ آینده صنعت خودرو سازی کشور روشن است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۱۵۰

حمید تقی زاد، ‌سهامدار گروه صنعتی شایان دیزل با اشاره به روابط تجاری ایران و چین اظهار کرد: طراحی، دیزان و مهندسی خودروهای شایان دیزل توسط شرکت‌های اروپایی انجام و استانداردهای لازم را از آنها دریافت می کند. در واقع این شرکت از چین به عنوان یک کشور ثالث جهت صادرات مجدد استفاده می کند. بنابراین هیچ گونه نگرانی در خصوص روابط چین با ایران و تاثیر آن بر خودروهای شایان دیزل وجود ندارد.

 حمید تقی زاد در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شرکت شایان دیزل نزدیک به 5 سال است که به تولید انبوه رسیده،‌ عنوان کرد: خوشبختانه شرکت شایان دیزل با پشتکار مدیران و همت کارکنان توانسته تولید خود را به 9 دستگاه در روز افزایش دهد.

وی از توسعه کارخانه شایان دیزل خبر داد و گفت: گروه صنعتی شایان دیزل با خرید زمین های اطراف کارخانه قصد توسعه این شرکت را دارد. همچنین به تازگی کارخانه ای به وسعت 115 هزار مترمربع و 40 هزار متر مربع سوله خریداری شده که امیدوارم به سرعت به مدار تولید وارد شود.

تقی زاد با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران گفت: ‌با وجود تحریم ها و محدودیت های بین المللی، خوشبختانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی حمایت های لازم را از شرکت شایان دیزل داشته است،‌ کمااینکه امروزه شاهد افزایش تولید دراین شرکت هستیم. ‌سهامدار گروه صنعتی شایان دیزل آینده صنعت خودرو سازی کشور را روشن عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز