خبرگزاری کار ایران

حرکت قطار رکورد شکنی فولادسنگان بدون توقف؛

دست‌یابی به دو رکورد روزانه پیاپی در کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۸۰

مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان از دست‌یابی به دو رکورد روزانه پیاپی تولید کنسانتره خبر داد و گفت: پس از به ثبت رسیدن رکورد روزانه در 12 آذرماه، در حماسه‌ای دیگر همکاران پرتلاش ما در این واحد در 13 آذر هم توانستند به رکورد تازه‌ای دست یابند.

محمد گلی‌پور با اعلام اینکه رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان  ۱۸ هزار و 610 تن و مربوط به 12 آذرماه سال جاری بوده است، ادامه داد: رکورد جدید در 13 آذرماه و به میزان ۱۸ هزار و 770 تن کنسانتره با لطف خداوند و همت بلند کارکنان به دست آمده که بیشترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است.

 وی با اشاره به اینکه کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان نخستین کارخانه 5 میلیون ‌تنی کنسانتره‌سازی در شرق کشور است که در کوران تحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: با وجود مشکلات جاری و محدودیت برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و باکیفیت در سال «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، برنامه تولید 3.5 میلیون تن کنسانتره را محقق سازد تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان خاطرنشان کرد: این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون تن در سال است که نقشی مؤثر و راهبردی در تأمین پایدار مواد موردنیاز فولاد مبارکه به‌عنوان عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه دارد.

خبرنگار: سارا جم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز