خبرگزاری کار ایران

آغاز نهضت بومی‌سازی تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۵۲

قرارداد بومی‌سازی تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط بین شرکت فولاد هرمزگان جنوب و شرکت یارادان‌صنعت در حاشیه نمایشگاه صنعت برق مبادله شد.

به گزارش ایلنا، این شرکت در راستای بومی‌سازی تامین قطعات یدکی تجهیزات الکتریکی خود با راه‌اندازی واحد بومی‌سازی دفتر فنی الکتریکال و همکاری بخش بازرگانی و خرید خود، اقدام به شناسایی واحدهای فعال در این حوزه کرده و با عقد قرارداد با شرکت یارادان‌صنعت، به‌منظور تأمین تجهیزات سکسیونرهای فشار قوی و فشار متوسط خود گام مهمی را در راه خوداتکایی برداشته است.

این همکاری در ادامه فعالیت‌های قبلی و به‌شرط اخذ تأییدیه از آزمایشگاه‌های مورد تأیید طی 200 روز جهت اورهال کردن تجهیزات فرسوده صورت خواهد گرفت. این قرارداد با حضور مدیران واحد بومی‌سازی شرکت فولاد هرمزگان و تعدادی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران بین این دو شرکت منعقد شد. در این نشست از مهندسین شمس، اکسیری‌فرد، رفیع‌زاده، دیده‌ور و مؤذن از مدیران شرکت فولاد هرمزگان جنوب که در این پروژه همکاری داشته‌اند، قدردانی شد. گفتنی است که شرکت یارادان‌صنعت با 25 سال سابقه در تأمین تجهیزات الکترومکانیکی و قطعات در زمینه ساخت سکسیونر، ارت سویچ و کنتاکت از تولیدکنندگان معتبر این حوزه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز