خبرگزاری کار ایران

نشست های تخصصی با انجمن صنعت نشر و جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۳۷

نشست های تخصصی مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ذوب آهن با انجمن صنعت نشر، ذیل اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی اصفهان و جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آرش شفیعی مدیر آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ضمن بیان خبر فوق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نشست تخصصی انجمن صنعت نشر با حضور ثابت قدم، مدیر انجمن مذکور و پور فرد، دبیر انجمن با هدف تعامل و استفاده از پتانسیل های طرفین در شرکت ذوب آهن برگزار شد.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ذوب آهن افزود: از آنجایی که اهم فعالیت انجمن صنعت نشر، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتاب خوانی، ایجاد تعامل با صنعت و ایجاد بانک اطلاعاتی کتب تخصصی و مدیریتی و ایجاد فرهنگ سازمانی در خصوص کتاب خوانی با در نظر گرفتن گروه هدف در شرکت می باشد زمینه های همکاری فی مابین مطرح و مقرر گردید نشست های مذکور تا حصول نتیجه ادامه یابد.

همچنین در نشست تخصصی تعاملی مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی با مدیران و کارشناسان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان، موضوعاتی چون بازبینی محتوای آموزشی، استفاده از امکانات آموزشی مشترک، اجرای مشترک تورها وسمینارها، انتشار کتاب های تخصصی، برنامه ریزی و اجرای آزمون ها و سناریو نویسی محتوای آموزشی مطرح گردید.

در انتهای این نشست به منظور آشنایی با پتانسیل های شرکت ذوب آهن بازدیدی از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و مجموعه کلاس ها و سالن های مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی صورت پذیرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز