خبرگزاری کار ایران

بهترین لپ تاپ استوک را با قیمت مناسب بخرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۲۴۸

لپ تاپ ها، یک کامپیوتر شخصی قابل ارتقاء هستند که می توانند با توجه به نیازهای کاربران خریداری شوند. اغلب افراد بعد از گذشت مدتی نیاز به تعویض لپ تاپ پیدا می کنند. این موضوع به دلیل عدم سنخیت نوع کاربری و مشخصات لپ تاپ اتفاق می افتد.

البته این موضوع دلایل دیگری نیز دارد. از جمله اینکه شما برای خرید لپ تاپ، هارد و رم سطح پایینی را انتخاب کرده اید. هزینه های در نظر گرفته شده برای فروش لپ تاپ بسیار سرسام آور است. در این حالت، خرید لپ تاپ استوک می تواند گزینه مناسبی برای تامین نیازهای شما باشد.

لپ تاپ استوک:از تصور تا واقعیت

در کشور ایران تصورات غلطی در مورد کالای دست دوم به ویژه لپ تاپ استوک، وجود دارد. این در حالی است که لپ تاپ های استوک گزینه مناسبی برای خرید هستند. چنین لپ تاپ هایی به دلایل مختلفی به عنوان لپ تاپ استوک نام گذاری می شوند. بنابراین این لپ تاپ ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

لپ تاپ استوک

منظور از لپ تاپ استوک، لپ تاپ های دست دوم وارد شده از آمریکا و اروپا هستند. چنین لپ تاپ هایی بعد از تمام شدن مهلت گارانتی شرکت های تولید کننده مانند لنوو، دل و... در طی مناقصه از شرکت های مصرف کننده خریداری شده و در نهایت نیز در انبارها ذخیره می شوند.

معرفی شرکت آرالپ

شرکت آرالپ یکی از شرکت های معروف، معتبر و با سابقه در زمینه عرضه و فروش لپ تاپ دست دوم است. این شرکت علاوه بر لپ تاپ کارکرده، در زمینه فروش تبلت های اندرویدی، لوازم و قطعات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، کیس، قطعات مونتاژی و... استوک نیز فعالیت دارد.

چرا شرکت آرالپ؟

 این شرکت معتبر، انواع لپ تاپ دست دوم را با یک ماه گارانتی سلامت سخت افزار عرضه می کند. این گارانتی برای لپ تاپ استوک کاملاً ضرورت دارد و امکان خرید بی نقص را برای مشتری فراهم می کند. بنابراین شما می توانید بدون دغدغه و نگرانی از این شرکت خریداری کنید. همچنین فروش لپ تاپ دست دوم به همراه برچسب کیبورد فارسی، موس و کیف انجام می شود.

ارسال لپ تاپ دست دوم به شکل رایگان

ارسال لپ تاپ در شرکت آرالپ به شکل رایگان انجام می شود. ارسال لپ تاپ با توجه به حساسیتی که در مورد این دستگاه وجود دارد، هزینه بیشتری را برای مشتری به همراه خواهد داشت. شرکت آرالپ، این هزینه ها را برای مشتریان عزیز حذف می کند.

نصب رایگان سیستم عامل و سایر نرم افزارها

نصب ویندوز، درایو و نرم افزارهای کاربردی یکی از دردسرهای همیشگی برای کاربران است. اغلب افراد ترجیح می دهند همزمان با خرید لپ تاپ، از سایر موارد لازم همچون نصب ویندوز و برنامه های مورد نیاز بهره مند شوند. این نوع امکانات برای مشتری، تنها در صورتی که اقدام به خرید لپ تاپ استوک از سایت آرالپ کنند، فراهم می شود. از طرفی، نصب این نرم افزارها، سیستم عامل ویندوز و درایوهای لپ تاپ نیاز به تجربه و تخصص دارد. اگر خریداران این تخصص ها را نداشته باشند، ناگزیر به پرداخت هزینه بالایی برای نصب و راه اندازی آن ها می شوند.

بهترین لپ تاپ استوک را با قیمت مناسب بخرید

قیمت لپ تاپ دست دوم

تنوع در فروش لپ تاپ دست دوم

فروش لپ تاپ دست دوم در شرکت آرالپ ، با تنوع قابل توجهی انجام می شود. بنابراین مشتریان می توانند خرید لپ تاپ را در برند دلخواه انجام دهند. برندهای تولیدی لپ تاپ از نظر فنی و ظاهری ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند.

فروش لوازم جانبی

شرکت آرالپ علاوه بر لپ تاپ استوک، در زمینه فروش و تامین قطعات و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد. این شرکت لوازم و قطعات جانبی را در کیفیت و برند اصلی به مشتری ارائه می کند.

خرید لپ تاپ جعبه باز از آرالپ

لپ تاپ این باکس یا جعبه باز از دیگر لپ تاپ های ایده آلی است که در شرکت آرالپ به فروش می رسد. این لپ تاپ ها قبلاً مورد استفاده نبوده اند و فقط جعبه باز هستند. واقعیت امر این است که در بیشتر موارد، لپ تاپ های جعبه باز به دلیل عدم پسند مشتری به فروشنده مرجوع شده اند. چنین لپ تاپ هایی از نظر مشخصات فنی و شکل ظاهری دقیقاً معادل یک لپ تاپ نو هستند. قیمت لپ تاپ این باکس، با توجه به جعبه باز بودن، بسیار پایین است. در نتیجه می تواند یک خرید مقرون به صرفه و ایده آل را برای مشتری فراهم کند. نکته قابل توجه این است که لپ تاپ های جعبه باز، با جعبه های اصلی خود به فروش می رسند.

خرید لپ تاپ دست دوم تا ده تومان

از خدمات خاص شرکت آرالپ باید به تگ «تا ده تومان» در سایت اشاره کرد. در این تگ سایت، می توانید از لپ تاپ استوک حدود 10 تومان یا کمتر دیدن کنید. این تگ، امکان یک خرید مقرون به صرفه، اقتصادی اما با کیفیت را برای شما فراهم می کند.

مشاوره برای خرید لپ تاپ استوک مناسب

شرکت آرالپ در هنگام فروش لپ تاپ دست دوم، به مشتریان مشاوره می دهد. در واقع خرید موفق لپ تاپ، خریدی است که در کیفیت عالی، قیمت بهینه و کاربری مناسب انجام می شود. کاربری مناسب، از دیگر موارد، اهمیت به مراتب بیشتری دارد. شما نمی توانید به عنوان یک کاربر، از یک لپ تاپ ضعیف انتظار کارکرد یک لپ تاپ قدرتمند را داشته باشید. این موضوع فشار بسیاری را به لپ تاپ تحمیل می کند و باعث افت کارکرد آن می شود. از طرفی شما نیز امکان اجرای برنامه ها و پروژه های مورد نیاز را با سرعت دلخواه ندارید. به عنوان مثال یک لپ تاپ با گرافیک معمولی و پردازنده core i5 نسل چهار نمی تواند برای نصب نرم افزار اتوکد، مناسب باشد.

برای بهره مندی از خدمات مشاور، می توانید بر روی درخواست مشاوره تخصصی سایت کلیک کنید. با پر کردن این فرم، مشاوران شرکت نهایتاً بعد از 48 ساعت با شما تماس خواهند گرفت و به شما در زمینه خرید لپ تاپ دست دوم مشاوره ارائه می دهند. 

عوامل موثر بر قیمت لپ تاپ دست دوم

قیمت لپ تاپ دست دوم تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد. به طور کلی این نوع لپ تاپ ها، علیرغم کیفیت قابل توجه، با قیمت مناسبی عرضه می شوند. این افت قیمت به دلیل اتمام مهلت گارانتی است و دلیل دیگری ندارد. با این حال، عرضه لپ تاپ با قیمت کمتر می تواند برای خریداران بسیار سودمند باشد. چرا که آن ها می توانند با قیمت مناسب، یک لپ تاپ ایده آل و قدرتمند خریداری کنند. این مسئله در مورد لپ تاپ های نو کمتر اتفاق می افتد. بیشتر افراد زمانی که تصمیم به خرید لپ تاپ های نو می گیرند، مجبورند از خواسته های خود کوتاه بیایند و یه یک لپ تاپ با قابلیت های پایین تر بسنده کنند. چرا که خرید لپ تاپ نو با قابلیت های ایده آل، بسیار گران تمام می شود.

بهترین لپ تاپ استوک را با قیمت مناسب بخرید

فروش لپ تاپ دست دوم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز