خبرگزاری کار ایران

ارتقای کیفیتِ خدمات پس از فروش در گروه سایپا/ بهبود کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در گروه سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵۹۴

صنعت خودروی کشور در سال 1400 با چالش های فراوانی مواجه بود، به عنوان مثال نرخ عبور مستقیم دو خودروساز بزرگ کشور تنها 10 درصد و تعداد خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ها به شکل نگران کننده ای بالا بود.

به گزارش ایلنا، در سال جاری عزم خودروسازان و تیم اجرایی جدید در وزارت صمت بر حل موانع توسعه در صنعت خودرو با الگوپذیری از فرمان 8 ماده ای رئیس جمهور قرار گرفت. عملکرد گروه خودروسازی سایپا  در سال جاری و در زمینه افزایش تولید، جمع آوری خودروی ناقص، افزایش کیفیت و توسعه محصولات و ....، نوید بخش قرار گرفتن صنعت خودرو در مسیر درست است.

رشد تولید در گروه سایپا

گروه سایپا به رغم خروج بدون اطلاع قبلیِ محصولات قدیمی پرتیراژ مانند تیبا، تیبا2 و ساینا از سبد محصولات، نه تنها میزان تولید خود را کاهش نداد که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد به این معنا که این خودروساز تا انتهای مرداد 1401 موفق به تولید 171 هزار دستگاه خودرو شد در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته، 168 هزار دستگاه بود. اتخاذ رویکرد تولید اقتصادی و افزایش 40 درصدی تولید محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کنار افزایش 73 درصدی متوسط تولید روزانه و افزایش 131 درصدی تولید خودروی کامل نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر دستاوردهای گروه سایپا در عملی کردن برنامه های صمت در سال جاری است. این خودروساز همچنین موفق شد نرخ عبور مستقیم خود را از 10 درصد در دی ماه 1400 به 100 درصد در مرداد 1401 برساند.

ارتقای خدمات پس از فروش در گروه سایپا

گروه سایپا در حوزه حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها به ویژه ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش نیز به موفقیت های چشمگیری نائل شده؛ به این معنا که در راستای سیاست های ابلاغی وزارت صمت در حوزه خدمات پس از فروش، گروه سایپا اقدام به تعریف پروژه هایی با هدف افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش کرده است.

در سال جاری عزم خودروسازان و تیم اجرایی جدید در وزارت صمت بر حل موانع توسعه در صنعت خودرو با الگوپذیری از فرمان 8 ماده ای رئیس جمهور قرار گرفت. عملکرد گروه خودروسازی سایپا  در سال جاری و در زمینه افزایش تولید، جمع آوری خودروی ناقص، افزایش کیفیت و توسعه محصولات و ....، نوید بخش قرار گرفتن صنعت خودرو در مسیر درست است.

رشد تولید در گروه سایپا

گروه سایپا به رغم خروج بدون اطلاع قبلیِ محصولات قدیمی پرتیراژ مانند تیبا، تیبا2 و ساینا از سبد محصولات، نه تنها میزان تولید خود را کاهش نداد که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد به این معنا که این خودروساز تا انتهای مرداد 1401 موفق به تولید 171 هزار دستگاه خودرو شد در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته، 168 هزار دستگاه بود. اتخاذ رویکرد تولید اقتصادی و افزایش 40 درصدی تولید محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در کنار افزایش 73 درصدی متوسط تولید روزانه و افزایش 131 درصدی تولید خودروی کامل نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر دستاوردهای گروه سایپا در عملی کردن برنامه های صمت در سال جاری است. این خودروساز همچنین موفق شد نرخ عبور مستقیم خود را از 10 درصد در دی ماه 1400 به 100 درصد در مرداد 1401 برساند.

ارتقای خدمات پس از فروش در گروه سایپا

گروه سایپا در حوزه حقوق مشتریان و جلب رضایت آنها به ویژه ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش نیز به موفقیت های چشمگیری نائل شده؛ به این معنا که در راستای سیاست های ابلاغی وزارت صمت در حوزه خدمات پس از فروش، گروه سایپا اقدام به تعریف پروژه هایی با هدف افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش کرده است.

پروژه های گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش کیفیت و رضایت مشتریان

ارتقای کیفیتِ خدمات پس از فروش در گروه سایپا/ بهبود کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در گروه سایپا

افزایش کیفیت خودروهای در گروه سایپا

گروه سایپا در حوزه ارتقای کیفیت محصولات در سال جاری به دستاوردهای زیر نائل آمده:

خروج خودروهای قدیمی تیبا، تیبا2 و ساینا از سبد محصولات بدون برنامه ریزی قبلی، تعریف 42 پروژه بهبود و ارتقای کیفیت در سطح زنجیره (زیر ساخت، قطعات و مجموعه ها، فرایند خودروساز و فروش و خدمات پس از فروش، PDI  مجدد خودروهای تکمیل کاری شده، بهبود 33 درصدی شاخص نرخ برگشت از تعمیرات در شبکه( 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر)، افزایش رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش نسبت به سال گذشته. اقدام دیگر گروه سایپا در سال 1401 که در راستای افزایش رضایت مشتریان انجام شده حذف قرعه کشی محصولات کوییک، کوییک R  ، وانت 151 و کوییک S ، همچنین افزایش 14 درصدی تحویل خودرو به مشتریان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

پروژه های افزایش کیفیت در راستای افزایش کیفیت خدمات پس از فروش

ارتقای کیفیتِ خدمات پس از فروش در گروه سایپا/ بهبود کیفیت و تنوع محصولات تولیدی در گروه سایپا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز