خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه همکاری فناورانه میان فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵۵۰

در راستای رهنمودهای مدیرعامل گروه فولاد مبارکه مبنی بر هم‌افزایی میان شرکت‌های گروه، تفاهم‌نامه همکاری حوزه‌های فناورانه با حضور مدیران عامل دو شرکت فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری نوآوری فولاد مبارکه به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در بیست و چهارمین سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد کشور با حضور عطا الله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه (MSTID) تفاهم‌نامه‌ای با هدف همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو شرکت در حوزه‌های فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه، همکاری در حوزه‌های فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان با تمرکز بر شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر و توسعه کسب و کارهای نوپا مد نظر قرار گرفته است. همچنین تدوین مطالعات فنی و اقتصادی درخواستی طرح‌های دانش‌بنیان، همکاری در ارزش‌گذاری و تدوین مدل‌های کسب و کاری در حوزه‌های دانش‌بنیان درخواستی، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه، نوآورانه و دانش‌بنیان، ارزیابی و داوری طرح‌های درخواستی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با نیازهای فناورانه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مرتبط با فرایندهای توسعه تکنولوژی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای کارکنان و نظارت و راه‌اندازی انواع پایلوت پلنت، دمو پلنت و پلنت‌های صنعتی فناورانه و و نوآورانه مورد نیاز فولاد هرمزگان ازجمله مسائل مورد توجه در این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز