خبرگزاری کار ایران

محمد هاشمی خواه خبر داد:

افزایش 52 درصدی تولید محصولات پلاسکوکار سایپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰۳۲

مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا از افزایش 52 درصدی تولید قطعات شاهین در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.

ایلنا، محمد هاشمی خواه با بیان این خبر افزود: این شرکت موفق شد علی رغم مشکلات و چالشهای موجود، در راستای اجرای تعهدات خود با برنامه ریزی های صحیح در تولید قطعات شاهین از جمله؛ سپرها، رودری، داشبورد و کنسول در پنج ماهه نخست سال جاری به رشد 52 درصدی برسد.

مدیرعامل پلاسکوکارسایپا  اظهار داشت: با برنامه ریزی های دقیق ، هدفمند و همسو با سیاستهای تعیین شده گروه خودرو سازی سایپا از ابتدای سال جاری با تمام توان در جهت تحقق اهداف عالیه خود گام برداشته ایم.

هاشمی خواه افزود: کارگران، کارشناسان و مدیران ما با تکیه بر پشتکار و توانمندی بالای خود اقدامات مناسبی برای پیشرفت امور انجام داده اند تا به روند رو به رشد تولید در این شرکت خدشه ای وارد نشود.

مدیرعامل پلاسکوکارسایپا با اشاره به تلاش خالصانه کارکنان این شرکت در جهت تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش در راستای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: رشد 52 درصدی تولیدات شرکت در راستای تحقق شعار سال انجام شده است.

 

گفتگو از: شهرزاد طهماسبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز