خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه کتاب در مجمع بارز کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۴۱

بیست و دومین نمایشگاه کتاب با حضور سرهنگ نیکخواه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان، محمد مرادی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان، مدیر مجتمع و مدیران ارشد بارز کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز سرهنگ نیکخواه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: گسترش نمایشگاه های فرهنگی در ارگان ها، سازمان ها و صنایع در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی کار بسیار پسندیده ای است و مسئولان باید برای تحقق و گسترش این امر بزرگ و انقلابی تلاش کنند.

وی افزود: از آنجایی که تولید ملی، پایه و حلقه اساسی پیشرفت اقتصاد است ضروری است با خرید نوشت افزارها و محصولات فرهنگی داخلی از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد.

ضیایی مدیر مجتمع بارز کرمان نیز با بیان اینکه نمایشگاه کتاب بدلیل شیوع ویروس کرونا برای دو سال به تعویق افتاد، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی ، تشویق همکاران و فرزندان همکاران در امر تحصیل و کسب علم با توجه به شروع سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

در این مراسم از مسئول نمایشگاه کتاب و همکاران مجتمع بارز کرمان که به این کار فرهنگی یاری رساندند تشکر و قدردانی شد و به همکاران بن خرید کتاب هدیه داده شد.

بیست و دومین نمایشگاه کتاب تا 6 شهریورماه برای بازدید کارکنان در مجتمع بارز کرمان دایر می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز