خبرگزاری کار ایران

علی اصغر هاشمی در لیست ده نخبه جوان بیزینس آنلاین ایران قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۴۵۷

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و کسب درآمد از این پلتفرم سالیان طولانی است که در بین صاحبان برندها و چهره های معروف جایگاه ثابت و مستحکمی پیدا کرده است. برخی از کسب و کارها به تنهایی یا در کنار فعالیت در وب سایت در اینستاگرام نیز به شیوه های مختلف به کسب درآمد مشغول هستند. با این حال این پلتفرم نیز مشابه بسیاری از پلتفرم های دیگر که بستر کسب درآمد از آن فراهم است، مشکلات و نواقص خاص خود را دارد.

 

به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج کار و فعالیت در اینستاگرام این است که آنالیز پیج ها و قیمت گذاری بر روی تعرفه ها سازوکار مشخصی ندارد و همچنین درک درست هوش مصنوعی اینستاگرام از پست و موضوعات منتشر شده قابل تشخیص نیست. خوشبختانه این مشکلات به زودی توسط علی اصغر هاشمی و تیمی از مهندسین، برنامه نویسان و فعالان حوزه کسب و کار به شکل یک پلتفرم جامع و کاملا بومی رفع خواهد شد. در ادامه ضمن معرفی این پلتفرم و پلتفرم کاملا بومی، شما را با تیم سازنده و توسعه دهنده این پلتفرم نیز آشنا خواهیم کرد.

پلتفرم هوشمند ایرانی برای رفع مشکل بیزنس من های اینستاگرامی

یکی از حوزه های فعالیت در اینستاگرام که اهمیت بسیار زیادی برای بیزنس من ها و صاحبان کسب و کار دارد، تبلیغات آنلاین است. همانطور که می دانید برای انجام تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از شناخته شده ترین و کارآمدترین روش ها محسوب می شود. اما این کار ساده نیست و لازم است براساس فاکتورهای مختلف قیمت گذاری برای تبلیغات انجام شود.

مشکل تبلیغات آنلاین در اینستاگرام از طریق پیج ها از همین جا شروع می شود. در واقع زمانی که صحبت از قیمت گذاری و اعلام تعرفه می شود، سازوکار و فرمول خاصی برای تعیین تعرفه وجود ندارد و دقیقا نمی توان پیج های مختلف را آنالیز کرد تا تعداد فالوورهای فیک، نرخ تعامل و غیره مشخص شود.

این مشکل و نیاز برای رفع آن سالهاست که بیزنس من ها را درگیر ساخته است. امروز مفتخریم که اعلام کنیم این مشکل به زودی توسط تیمی از برنامه نویسان، مهندسین و فعالان حوزه کسب و کار در اینستاگرام با هدایت و مدیریت علی اصغر هاشمی در قالب پلتفرمی هوشمند رفع خواهد شد. به کمک این پلتفرم قادر خواهید بود هر کدام از پیج های اینستاگرامی مدنظر خود را به طور کاملا دقیق بررسی و آنالیز کنید و سپس تعرفه و قیمت گذاری را براساس آن تنظیم نمایید.

 

علی اصغر هاشمی در لیست ده نخبه جوان بیزینس آنلاین ایران قرار گرفت

این پلتفرم به هر پیج امتیازی از 0 تا 100 خواهد داد که نه تنها به بیزنس من ها کمک می کند تا بهترین پیج را براساس آمار و داده های واقعی و بسیار دقیق انتخاب کنند بلکه می توانند قدرت پیج خود را به فالوورها و کسانی که قصد تبلیغ در آن را دارند ثابت کنند.

بنابراین با این پلتفرم بیزنس من های اینستاگرامی نگرانی بابت سناریو تبلیغات آنلاین در اینستاگرام و هزینه های اعلام شده از سوی پیج های مختلف نخواهند داشت. همچنین صاحبان پیج هم می توانند براساس داده های آن بهترین قیمت را برای تعرفه تبلیغات در پیج خود مشخص کنند.

مشکل بعدی که در طی سالیان اخیر گریبانگیر کسب و کارهای مختلف بوده، مسأله هوش مصنوعی اینستاگرام و درک آن از نوع پست ها و موضوعات آنهاست. هر چقدر هوش مصنوعی اینستاگرام در این زمینه قویتر و درستتر عمل کند پیامدهای مثبت بیشتری برای برندهای مختلف خواهد داشت. به عنوان مثال کمک می کند تا محتوای تولید شده در پیج را به درستی برای علاقه مندان به آن به نمایش در بیاورد و با افزایش نرخ تعامل شانس ورود به اکسپلور را داشته باشد.

اما مشخص شدن این موضوع عملا امکان پذیر نیست و گاهی اوقات هزینه هایی که بابت فعالیت در این شبکه انجام شده هدر می رود چون هوش مصنوعی اینستاگرام به درک درستی از آن نرسیده است. همین عامل به نوبه خود باعث کاهش نرخ تعامل با یک پست و در نتیجه کاهش آمار و عدم ورود به اکسپلور خواهد شد.

اما این مشکل هم به زودی رفع خواهد شد و این بار نه از سوی اینستاگرام بلکه توسط تیمی از نخبگان و مهندسین ایرانی به سرپرستی علی اصغر هاشمی که توانسته اند پلتفرمی برای تشخیص این موضوع توسعه داده و بسازند. شما قادر خواهید بود با کمک این پلتفرم، اطلاعات مختلفی از هوش مصنوعی اینستاگرام دریافت کنید تا براساس آن متوجه شوید که هوش مصنوعی موضوع پست شما را درست تشخیص داده یا خیر.

بنابراین علی اصغر هاشمی و تیم زیر نظر او توانسته اند برای اولین بار در کشور پلتفرم و پلتفرمی طراحی کنند که به کمک آن دو مشکل بسیار بزرگ بیزنس من ها را به طور کامل رفع کند که قابلیت های بیشتر آن در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با علی اصغر هاشمی و رزومه حرفه ای او آشنا کنیم.

 

علی اصغر هاشمی، نخبه ایرانی بنیانگذار کُلوپا

علی اصغر هاشمی، سرپرست و هد تیم توسعه دهنده و سازنده پلتفرم کلوپا در سابقه خود چندین سال سابقه برنامه نویسی در زمینه ساخت و توسعه اپلیکیشن و انتخاب شدن آنها به عنوان اپلیکیشن های برتر را دارد. او در حال حاضر به عنوان مدرس بیزنس و مشاور و کوچ کسب و کارهای آنلاین شرکت های بزرگ در وب سایت و اینستاگرام فعالیت دارد و به خوبی با مشکلات گفته شده آشناست.

 

علی اصغر هاشمی در لیست ده نخبه جوان بیزینس آنلاین ایران قرار گرفت

به همین دلیل برای رفع این مشکل و کمک به هزاران کسب و کار فعال در اینستاگرام و شفاف سازی تعرفه ها و اطلاع از فعالیت درست برندها برای بهتر دیده شدن پست ها، دست به ساخت و توسعه پلتفرمی به نام کلوپا زده که به زودی توسط تیم زیر نظر او راه اندازی و معرفی خواهد شد.

بنابراین پلتفرم و پلتفرم کلوپا که در دست ساخت قرار دارد و به زودی رونمایی خواهد شد مشکلات بیزنس من های اینستاگرامی را برای همیشه رفع خواهد کرد. علی اصغر هاشمی به عنوان یک نخبه شناخته شده و موفق کشوری ثابت کرده که باور داشتن به توانایی های فردی و همکاری گروهی در هر مسیری و با هر نوع هدفی، حتی در سخت ترین مسیرها منجر به موفقیت خواهد شد. امیدوار هستیم با حمایت های بیشتر از ایشان و تیم تحت هدایت او شاهد ساخت پلتفرمهای بومی بیشتری در این زمینه باشیم تا نیازی به استفاده از پلتفرمهای خارجی و صرف هزینه های گزاف نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز