خبرگزاری کار ایران

دوره آموزش اقتصاد با هومن مقراضی مدیر ایرانی صندوق سرمایه گذاری در لندن

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۹۸

هومن مقراضی، مدیر ایرانی صندوق سرمایه گذاری Compound Investment Group در لندن یکی از بهترین مدرسان سرمایه گذاری در بازارهای مالی است که با برگزاری دوره های تخصصی آموزش اقتصاد و سرمایه گذاری، تجربیات چندین ساله خود در بازارهای مالی و شرکت های سرمایه گذاری را در اختیار ایرانیان می گذارد. در ادامه دوره آموزش اقتصاد هومن مقراضی را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.

دانش اقتصادی؛ عنصر حیاتی یک سرمایه گذاری موفق

برخورداری از علم اقتصاد برای داشتن یک سرمایه گذاری موفق در سطح ملی و یا جهانی یکی از نیازهای اساسی است که هر فردی که قصد سرمایه گذاری از این طریق را داشته باشد باید آن را بیاموزد.

بنابراین اهمیت برخورداری از علم اقتصاد کاملا مشخص است اما سوالی که پیش می آید این است که آیا افراد عادی در جامعه می توانند از آموزش اقتصاد برخوردار شوند یا خیر؟ آیا آنها می توانند بدون درگیری با کتاب های قطور اقتصادی، مهمترین مفاهیم اقتصادی و کاربرد آنها در انواع بازارهای داخلی و خارجی را یاد بگیرند یا خیر؟

واقعیت این است که دوره های آموزش اقتصاد زیادی در ایران وجود ندارد تا مردم را در این شرایط سخت اقتصادی یاری کند. در این میان دوره آموزش اقتصاد هومن مقراضی جزء معدود دوره هایی است که تمام مباحث اقتصاد کلان را برای انواع سرمایه گذاری ها در بورس ایران، فارکس، طلا، ملک و سایر بازارهای مالی آموزش می دهد.

دوره آموزش اقتصاد کلان هومن مقراضی

هومن مقراضی، جزء تحلیلگران بورس انگلستان (STA) است و دارای مدارک معتبری همچون CFTe و CIMA است. مدرک CFTe بالاترین مدرک تحلیل تکنیکال در دنیا و مدرک CIMA یکی از معتبرترین مدارک در زمینه تحلیل فاندامنتال یا بنیادی است. علاوه بر اینها هومن مقراضی به عنوان تحلیلگر ارشد مالی در شرکت هایی مثل بریتیش کنسیل، کولا کولا، یو پی اس و ... مشغول به کار بوده و هست. به همین دلیل متد آموزشی استفاده شده در دوره آموزش اقتصاد و سایر دوره های این مدرس کاملا به روز و علمی هستند.

علت یادگیری اقتصاد کلان چیست؟

یادگیری اقتصاد کلان یکی از راه هایی است که به وسیله آن می توان از اوضاع بد اقتصادی که در زمان حاضر، گریبان ایران و جهان را گرفته است، رهایی پیدا کرد. شناخت متغیرهای اقتصادی و توانایی پیشبینی شرایط اقتصادی پیش از وقوع آنها به انتخاب بازار مناسب برای سرمایه گذاری کمک زیادی می کند.

دوره اقتصاد کلان چطور به افراد برای داشتن یک سرمایه گذاری موفق کمک می کند؟

بعد از گذراندن دوره اقتصاد کلان و یادگیری مهمترین مفاهیم آن می توانید در شرایط اقتصادی مختلف، مناسب ترین بازارها برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید. مثلا با تحلیل شرایط اقتصادی می توانید به این نتیجه برسید که در زمان حاضر بازار طلا بهتر است یا بورس و ... .

آیا همه افراد می توانند در دوره اقتصاد کلان شرکت کنند؟

همان طور که گفتیم مهمترین ویژگی این دوره یاد دادن روش صحیح سرمایه گذاری است. زمانی که افراد بدانند چطور می توانند پول خود را در بهترین مکان سرمایه گذاری کنند تا هم ارزش آن نسبت به تورم حفظ شود و هم سودی متناسب با سرمایه خود به دست بیاورند، رفاه زندگی افراد بیشتر می شود. بنابراین گذراندن دوره اقتصاد کلان برای کسانی که به حفظ ارزش دارایی خود و بیشتر کردن آن در طول زمان نیاز دارند، ضروری است.

  • کسانی که شغل کم درآمدی دارند و می خواهند به عنوان یک شغل پاره وقت در کنار شغل اصلی خود درآمد مناسبی داشته باشند.
  • کسانی که در بازار بورس ایران یا طلا و سکه فعالیت دارند.
  • کسانی که قصد دارند در فارکس فعالیت کنند.
  • کسانی که با وجود فعالیت در فارکس سود چندانی به دست نمی آورند.
  • مغازه داران و کسانی که پیش بینی اوضاع اقتصادی بر میزان درآمد آنها تاثیرگذار است.
  • و همه کسانی که می خواهند با سرمایه کم، کار تجارت و سرمایه گذاری را شروع کرده و به درآمد مناسبی دست پیدا کنند.

دوره آموزش اقتصاد با هومن مقراضی مدیر ایرانی صندوق سرمایه گذاری در لندن

چه مطالبی در دوره اقتصاد کلان آموزش داده می شود؟

تمام مطالب کلیدی برای رسیدن به سواد اقتصادی و مالی و گرفتن بهترین تصمیمات سرمایه گذاری در شرایط مختلف در این دوره آموزش داده می شود. مواردی مانند:

  • تعریفات ساده از اصطلاحات پیچیده اقتصادی و نشان دادن کاربرد آنها در بازارهای مالی
  • سیاست های انقباضی و انبساطی
  • مثلث طلا، نفت و دلار
  • رابطه تورم با بیکاری و تولید ملی
  • و ...

برای این که با تمام رئوس ارائه شده در این دوره معتبر آموزشی که توسط یکی از مدیران باتجربه ایرانی در لندن یعنی هومن مقراضی تدریس می شود، آشنا شوید می توانید به آدرس اینترنتی https://amoozesh-boors.com/fa/fundamental-macro مراجعه کنید.

آیا دوره اقتصاد کلان پیش نیاز دارد؟

خیر. یکی از ویژگی های مثبت دوره آموزش اقتصاد هومن مقراضی این است که تمام مفاهیم و مطالب آن از صفر و با یک زبان ساده توضیح داده می شود و مردم عادی جامعه که تاکنون تجربه‌ای در سرمایه گذاری نداشته‌اند هم می توانند در این دوره شرکت کرده و به سواد اقتصادی برسند.

آیا می توان با دوره اقتصاد کلان، تحلیل فاندامنتال بازار فارکس را نیز یاد گرفت؟

بله. یکی از ویژگی های مهم دوره اقتصاد کلان که در بستر سایت آموزش بورس، توسط هومن مقراضی آموزش داده می شود این است که تمام مطالب مربوط به تحلیل فاندامنتال فارکس که به عنوان بزرگترین مالی در دنیا در نظر گرفته می شود، آموزش داده می شود.

چطور می توان در طی دوره آموزشی اقتصاد، سوالات خود را مطرح کرد؟

روند آموزش و پیشرفت کسانی که در این دوره شرکت می کنند توسط یک نفر پشتیبان اختصاصی نظارت می شود و افراد می توانند سوالات خود را در تالار گفتگو از اساتید بپرسند و با سایر دانشجویان گفتگو کنند.

آیا گواهی معتبری پس از اتمام دوره اقتصاد کلان به افراد داده می شود؟

بله. کیفیت مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی کاملا به روز است و پس از گذراندن دوره اقتصاد کلان، مدرک اتمام دوره از طرف سایت آموزش بورس از انگلستان به فارغ التحصیلان داده می شود. وجود گواهی اتمام دوره، خود دلیلی بر کیفیت بالای مطالب ارائه شده در دوره اقتصاد کلان است.

مجموعه آموزش بورس یکی از مراجع معتبری است که مطالب و دوره های مفید و کاربردی‌ای برای گسترش دانش سرمایه گذاری و کسب ثروت ارائه می کند. این مجموعه در سال 2016 در لندن و با مدیریت هومن مقراضی شروع به کار کرده است و از آن زمان تاکنون دانشجویان بسیاری از آن فارغ‌التحصیل شده و به موفقیت مالی رسیده اند. علاوه بر همه اینها، وجود آموزش های کاربردی رایگان در سایت این مجموعه به آدرس https://amoozesh-boors.com باعث شده که این وب سایت به یکی از منابع مهم آموزش بورس و فارکس به زبان فارسی تبدیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز