خبرگزاری کار ایران

توسعه اکتشافات در شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات/ ومعادن به محدوده‌های اکتشافی تازه‌ای ورود می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۸۶

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری و توسعه معادن و فلزات، سه محور اصلی را در ارتباط با توسعه اکتشافات در این شرکت تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،‌ امین صفری گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و فلزات با ایجاد شرکت اکتشافی با عنوان «اکتشاف‌تجلی‌سبا»، در ماه های گذشته در زمینه های تامین تجهیزات و ماشین آلات، تربیت نیروی انسانی و همچنین انجام حفاری و تعریف مغزه های جدید اکتشافی به توسعه فعالیت ها پرداخت و ورود جدی داشت.

وی بیان داشت: علاوه بر واردات یک سری دستگاه های حفاری به کشور، این شرکت اقدام به تربیت نیروی انسانی حفار در شهرستان ها از جمله زابل کرده است.

صفری ادامه‌داد: همچنین در شرکت های زیرمجموعه معادن و فلزات از جمله صبانور طرح جامع اکتشاف در هشت ماه گذشته تدوین شد و اکنون در حال پیاده سازی است.

وی خاطرنشان‌کرد: ۱۳۰ هزار متر حفاری در صبانور طراحی شده و همچنین در سایر معادن دیگر نقاط کشور از جمله جانجا ۶۰ هزار متر حفاری، در کوهبنان کرمان ۲۰ هزار متر حفاری و در معدن سنگ آهن صاحب سقز نیز برنامه های حفاری تعریف خواهد شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات اضافه کرد: این شرکت در برخی محدوده های اکتشافی که در حد پروانه اکتشاف بوده از جمله معادنی در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اردبیل ورود کرده است.

وی تصریح کرد: این مهم از طریق خود شرکت یا شرکت‌های تجلی و یاقوت به عنوان بازوان اجرایی آن انجام می‌شود.

صفری ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند اکتشافات بین ۱.۵ تا ۲ سال آینده به نتایج خوبی دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز