خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۱۳

تنها راه برای رسیدن به وضعیت مالی مناسب کسب درآمد دلاری است.در کنار معرفی بهترین روش کسب درآمد دلاری ، امروز آینده دارترین شغل جهان تکنولوژی را هم می شناسید. در این مقاله کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند را در بلاک چین به شما معرفی می کنیم که با زبان برنامه نویسی سالیدیتی انجام می گردد.سالیدیتی درکنار قرارداد هوشمند برای توکن نویسی ارزهای دیجیتال نیز کاربرد دارد.

کسب درآمد با برنامه نویسی قرارداد هوشمند

در گذشته یا حال برای انجام معامله ، استخدام، پروژه، بیمه و … یک قرارداد کاغذی بین افراد تنظیم می شد. مفاد این قرارداد به تایید طرفین می رسید و آن را امضا می کردند. اگر یکی از طرفین قرارداد مفاد آن را رعایت نمی کرد طرف متضرر به عنوان شاکی می بایستی ابتدا وکیل می گرفت و در پروسه ی طولانی مدت دادگاه قرار می گرفت تا شاید بتواند حق خود را بگیرد. با توجه به اینکه در دادگاه ها روابط بر ضوابط حاکم است و یا امکان سند سازی جعلی وجود دارد و با آن قاضی فریب می خورد، همیشه نقص قراردادهای کاغذی به چشم می خورد. بشر در فکر بستری بود تا قراردادهای هوشمندی ایجاد کند تا نواقص کاغذی را نداشته باشد و طرفین در صورت عدم رعایت  موارد آن سریع به حق خود برسند نه اینکه تازه درگیر وکالت و قضاوت شوند.

​با رشد بلاک چین اتریوم بشر توانست قراردادهای هوشمندی ایجاد کند که آینده را بسیار تحت الشعاع قرار خواهد داد.قراردادها هوشمند برای موارد زیر کاربرد دارند :

·         توکن نویسی ارز دیجیتال

·         برنامه های استخدام

·         ذخیره سازی اسناد و اطلاعات

·         رای گیری

·         معاملات خرید و فروش و واسطه گری

·         خدمات حوزه سلامت

·         املاک و خودرو

·         وثیقه

·         بیمه

·         اینترنت اشیا و مواردی دیگر که روز به روز به تعدادآن اضافه می شود.

برای درک بهتر سالیدیتی لازم است مواردی چون بلاک چین ، ارز دیجیتال ، اتریوم ، ان اف تی و قرارداد های هوشمند را متوجه شوید پس با ما همراه شوید.

حتما با ارزهای دیجیتال آشنایی دارید و یا اسم آن را شنیده اید.ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین ثبت می شوند.بلاک چین یک شبکه غیر متمرکز است که از تعدادی بلوک متصل به هم تشکیل می شود. بلاک چین غیر متمرکز است یعنی در رهبری دولت ها و یا موسسات خاصی نیست و همه ی اعضای آن به صورت یک سرور، اطلاعات موجود در این شبکه را ذخیره می کنند.بلاک چین های مختلفی داریم که یکی از شبکه های معروف ، بلاک چین اتریوم است.اترارز دیجیتال بلاک چین اتریوم است.پس در واقع اتریوم یک ارز دیجیتال نیست بلکه یک بلاک چین است.اتریوم فقط برای برای رمز ارز کاربرد ندارد و می توان قراردادهای هوشمندی را درآن پیاده سازی کرد.که با آن این کد نویسی ها با زبان برنامه نویسی سالیدیتی به عنوان قرارداد،عمدتا ارتباط بین خریداران و فروشندگان و یا سایر افرادی که نیاز به یک قرارداد برای شرح مفاد و بایدها و نباید ها دارند را  مهیا می کند. برای اینکه درک عمیق تری نسبت به موارد گفته شده داشته باشید تعاریف زیر را بررسی کنید:

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

آموزش قرارداد هوشمند و برنامه نویسی سالیدیتی

بلاک چین:یک شبکه متشکل از بلوک هایی که درون آنها اطلاعات به صورت رمز نگاری شده ثبت می شوند.

ارز دیجیتال :ارزهای دیجیتال پول های دیجیتالی هستند که هرکدام بلاک چین خاص خود را دارند و درون این بلاک ها ثبت میشوند.

اتریوم: شبکه ی بلاک چینی است که ارز اتر روی آن ثبت میشود ولی در کنار این قابلیت ارزی یک ماشین مجازی دارد که می توانین قراردادهای هوشمند را روی بلاک چین آن ایجاد کرد

 

قرارداد هوشمند چیست؟

به دستور العمل هایی که برای پروژه های مختلف مورد نیاز است مثل NFT ها،قراردادهای خرید و فروش ، مبایعه نامه ها ، قابلیت های توکن ارز دیجیتال و…. که روی بلاک چین ثبت می شود قرارداد هوشمند گفته می شود.

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

زبان برنامه نویسی سالیدیتی چیست؟

زبان برنامه نویسی بلاک چین اتریوم است که با آن انواع قرارداد هوشمند را می توان پیاده سازی کرد.

سالیدیتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

قراردادهای هوشمندی که با سالیدیتی پیاده سازی می شوند در آینده موارد زیادی را در بر خواهند گرفت:

  • جایگزین برای قراردادهای مختلف (پروژه،استخدام و….)
  • پیاده سازی کالکشن NFT
  • پیاده سازی تری اپ های تحت توکن های موجود در شبکه ی اتریوم
  • جایگزینی قرارداد خرید و فروش ملک ، ماشین و…
  • ایجاد بسته هوشمند برای ایجاد دستورالعمل های بلاک چینی و…
  • همه ی کسب و کارها در آینده تحت قرارداد هوشمند مبایعه نامه ها و یا قراردادهای خود را تنظیم خواهند کرد و گویا در کنار قابلیت های جدیدی مثل NFT  ها که نیاز به قرارداد هوشمند دارد باید گفت این قرارداد های هوشمند جایگزین قرارداد های کاغذی می شوند.

فواید قرارداد هوشمند چیست؟

اگر از قابلیت هایی که روی بلاک چین ایجاد گردیده مثل NFT ها و پروژه های فناوری و توکن های ارزهای دیجیتال بگذریم سالیدیتی جای قراردادهای هوشمند در دنیای سنتی را نیز می گیرد.

به عنوان مثال برای خرید و فروش یک ملک می توان از این قراردادها استفاده کرد .در قراردادهای سنتی اگر طبق مبایعه نامه یکی از  طرفین قرارداد به تعهدات خود عمل نکند طرف متضرر می بایستی وکیل بگیرد و با صرف هزینه ی زیاد در پروسه طولانی مدت دادگاه شاید بتواند حق خود را از طرف دیگر بگیرد .چون در دنیای سنتی روابط بر ضوابط حاکم است.

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند یکی از فواید این قرارداد ها می باشد که شما می توانید حتی در ایران هم با برنامه نویسی قرارداد هوشمند درآمد دلاری داشته باشید.

مزیت قرارداد هوشمند نسبت به نوع کاغذی:

  • ثبت قرارداد در محیطی غیر متمرکز
  • ایجاد فرآیند های انتقال وجه یا مالکیت به صورت خودکار
  • بررسی مفاد قرراداد به صورت خودکار
  • عدم نیاز به پروسه دادرسی ، اخذ وکیل و رفتن به دادگاه
  • مشخص بودن پروسه و جهانی بودن قوانین
  • عدم سرقت ، آتش سوزی و دستکاری در آن
  • اتصال به شبکه های دیگر
  • کاهش کاغذ بازی های دولتی و سازمانی
  • آرامش خاطر طرفین نسبت به عدم رعایت تعهدات طرف مقابل

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

کسب درآمد با زبان برنامه نویسی سالیدیتی

اگر به دنبال یک شغل با در آمد دلاری هستید باید بدانید که قراردادنویسی هوشمند سالیدیتی اکثرا سفارش دهندگان خارجی دارد.هرچند به تازگی تعداد شرکتهای ایرانی برای سفارش قرارداد هوشمند افزایش یافته مشتریان خارجی چون به دلار حق الزحمه را پرداخت می کنند مشتریان ایرانی هم می بایستی طبق آن پیش روند. این یک شغل جدید است و اکثر افرادی که می دانند درآمد و آینده ی خوبی با یادگیری سالیدیتی در انتظار آنهاست از اسم برنامه نویسی می ترسند و فکر می کنند که پروسه ی سختی دارد.البته که هر کاری از تعمیرات گرفته تا فروش سخت است.اما یادگیری سالیدیتی بر خلاف باور عموم آسان است و مشقت های سایر زبان های برنامه نویسی را ندارد.

آکادمی ماکان به عنوان اولین و بزرگترین ارائه کننده دوره های سالیدیتی در ایران نیازمند ۲۰۰۰ نفر برنامه نویس ماهر است. دراین راستا به منظور تشکیل تیم برنامه نویسی جهانی با آموزش های جامع به دنبال رسیدن به این هدف است.دوره های آموزش برنامه نویسی سالیدیتی آکادمی ماکان دارای مدرک بین المللی در قالب NFT و تضمین اشتغال آینده دانش پذیران است. آکادمی ماکان در تمامی استان های کشور دوره های آموزشی solidity برگزار می کند و محدودیت در هیچ منطقه ای وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز