خبرگزاری کار ایران

انتخاب بهترین اسباب بازی فکری برای کودکان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۱۶

اگر می خواهید بهترین اسباب بازی پسرانه فکری را خریداری نمایید و در انتخاب خود مردد هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا درباره انواع اسباب بازی فکری و فواید بازی با آن ها و بهترین ان ها بیشتر بدانیم تا بهترین خرید را در اسباب بازی فکری داشته باشیم.

اسباب بازی پسرانه فکری

کودک در بازی با اسباب بازی ها باید فکر، عاطفه و جسمش هم پرورش پیدا کرده و رشد و تقویت شود. اسباب بازی ها انواع مختلفی دارند که از بهترین ان ها اسباب بازی های فکری است. اسباب بازی فکری پسرانه در مدل های مختلف و برای سنین مختلف وجود دارند که باید بر اساس سن و مهارت و علاقه مندی کودک شما خریداری شود.

برای رشد مهارت های رفتاری و هوش کودک خود بهترین اسباب بازی های فکری را خریداری نمایید تا هم لحظات شادی برای کودک ایجاد شود و هم اموزش های لازم را ببیند.

جذابترین اسباب بازی های فکری

انتخاب بهترین اسباب بازی فکری برای کودکان

اسباب بازی های فکری در بازار بسیار زیاد هستند و در انواع و اقسام ان وجود دارند. اما از جذابترین و بهترین ان ها  برای کودکان می گوییم.

خرید پازل

از اسباب بازی پسرانه فکری جذاب و بسیار پرطرفدار می توان به پازل اشاره داشت. این اسباب بازی برای افزایش هوش کودک شما است و در مدل های مختلف وجود دارند. تنوع در اسباب بازی پازل انقدر زیاد است که می توانید بر اساس سن و سلیقه و تعداد قطعات ان انتخاب کنید.

خرید لگو

انتخاب بهترین اسباب بازی فکری برای کودکان

از بهترین انتخاب برای بازی کودک خود، خرید لگو است. لگو از اسباب بازی هایی است که در سرتاسر دنیا به فروش می رسد. این اسباب بازی برای تقویت هوش فضایی و خانه سازی است. در واقع بازی های سازه ای هستند که شبیه اجرهایی کوچک درون بسته ها وجود دارند که باید بوسیله کودک سرهم بندی و مونتاژ شوند.

در خرید لگو از سایت دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر و نمایندگی فروش لگو خریداری شود تا نمونه اصل و اورجینال را تهیه نمایید.

لگو و بازی های خانه سازی برای همه سنین مناسب هستند و برای هر رده سنی لگو مخصوص برای همان سن وجود دارد. از کودکان خردسال تا بزرگسالان می توانند با لگو بازی کنند. بازی با لگو فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد.

خمیربازی

کودکان عاشق خمیربازی هستند. اسباب بازی پسرانه فکری جذاب و دوست داشتنی برای کودک می تواند بازی خمیربازی باشد. کودک با بازی با خمیربازی مهارت های زیادی کسب می کند و از ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن لذت می برد. کودکان چیزهایی که در ذهن خود دارند را با خمیربازی خلق می کنند و در کنار ان مهارت فیزیکی شان هم تقویت می شود.

انوع خمیر بازی در برندهای معتبر و جدیدترین مدل ها از فروشگاه اینترنتی و حضوری کی کی تویز تهیه نمایید.

خرید اسباب بازی های چوبی

اسباب بازی های چوبی دارای ظاهری ساده هستند اما با همین سادگی می توانند قوه تخیل کودک را تحریک کرده و باعث رشد بیشتر ان شوند. اسباب بازی های چوبی فاقد هرگونه تکنولوژی هستند و همین مورد است که هوش و استعداد کودک را افزایش می دهد. پس از اسباب بازی پسرانه فکری می توان به همین مکعب های ساده چوبی اشاره کرد.

اسباب بازی های چوبی مهارت هایی چون عاطفه، قوه تفکر، توانایی اجتماعی را در کودک رشد می دهد. در فروشگاه کی کی تویز انواع اسباب بازی های چوبی برای کودکان وجود دارند و به فروش می رسند.

بازی های فکری کارتی

اسباب بازی های فکری کارتی هم به تقویت ذهن کودک کمک می کند. کودک می تواند انواع اشکال را با بازی های فکری شناسایی کند. می توان این بازی ها را گروهی و دسته جمعی هم انجام داد تا کودک را در تقویت مهارت اجتماعی رشد دهد.

راهنمای خرید اسباب بازی فکری برای کودکان

انتخاب بهترین اسباب بازی فکری برای کودکان

در ادامه می خواهیم درباره ایتم ها و موارد مهمی که در خرید اسباب بازی فکری مهم هستند، بدانیم.

سن کودک در خرید اسباب بازی فکری

در خرید اسباب بازی فکری به این مورد توجه داشته باشید که حتما خرید شما مناسب با سن کودک شما باشد. اگر اسباب بازی را با رده سنی کودک خریداری نکنید، باعث می شود که از اسباب بازی زده شود و انگیزه برای بازی پیدا نکند. اسباب بازی های پیچیده فکری برای کودک خردسال باعث می شود که کودک خسته شده و اعتماد به نفس خود را هم از دست بدهد.

جنس و کیفیت اسباب بازی فکری

از موارد مهم در خرید اسباب بازی پسرانه جدید فکری اهمیت دادن به جنس و کیفیت اسباب بازی است. اگر اسباب بازی بی کیفیت باشد، خیلی زود خراب می شود زیرا اسباب بازی فکری از ان دسته اسباب بازی ها است که کودک دائم با ان بازی می کند و کلنجار می رود. زمان زیادی با ان سرگرم است و باید از جنس و نوع خوب و باکیفیت باشد. خرابی و شکستگی اسباب بازی های بی کیفیت برای کودک خطرآفرین هستند.

اهمیت به علاقه کودک در خرید اسباب بازی فکری

از موارد مهم دیگر که در خرید اسباب بازی باید به ان توجه شود، علاقه کودک است. کودک اگر علاقه و اشتیاق به بازی با اسباب بازی را نداشته باشد، نه تنها از بازی لذت نمی برد، بلکه اصلا به سمت و سوی بازی با ان نخواهد رفت.

قیمت اسباب بازی

قیمت یک عامل مهم در خرید انواع محصولات است که می تواند در انتخاب ما تاثیرگذار باشد. در ارتباط با خرید اسباب بازی فکری هم همین گونه است. افراد بودجه و هزینه مشخصی را برای خرید اسباب بازی ها کنار می گذارند. اما بهترین تصمیم این است که اسباب بازی باکیفیتی و اصل و اورجینال با قیمت مناسب خریداری شود.

می توان به جای خرید چند اسباب بازی بی کیفیت و نامرغوب، یک اسباب بازی باکیفیت و اورجینال خریداری کرد تا هم سلامتی و ایمنی کودک حفظ شود و هم ماندگاری بیشتر اسباب بازی باعث مقرون به صرفه بودن ان است و تا سال ها می توان از ان استفاده کرد و حتی تبدیل به اسباب بازی موروثی شود.

در فروشگاه kikitoys.com  تمام اسباب بازی ها اصل و باکیفیت هستند و با بهترین قیمت به فروش می رسند. می توانید در خرید انواع اسباب بازی از وبسایت کی کی تویز، از انواع تخفیفات بهره مند باشید.

در نهایت

برای خرید اسباب بازی پسرانه فکری در مدل های جدید و متنوع از بهترین برندها، از نمایندگی فروش انواع اسباب بازی بگو و پازل اقدام نمایید. برای مشاهده محصولات و قیمت ها وارد وبسایت کی کی تویز شده و انتخاب و خریداری نمایید.

سوالات متداول اسباب بازی پسرانه فکری

بهترین و جذاب ترین اسباب بازی های فکری کدام هستند؟

اسباب بازی های فکری بسیار متنوع هستند اما اسباب بازی لگو و پازل از پرطرفدارترین و جذاب ترین ها برای کودکان و مخصوصا پسربچه ها هستند.

در خرید اسباب بازی فکری به چه مواردی باید دقت شود؟

در خرید اسباب بازی فکری به سن و علاقه کودک و جنس اسباب بازی توجه ویژه شود.

قیمت اسباب بازی فکری پسرانه به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت اسباب بازی به نوع ومدل اسباب بازی و جنس و برند بستگی دارد. هرچه کیفیت اسباب بازی بهتر باشد و از متریال مرغوب تری ساخته شده باشد، گران تر خواهد بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز