خبرگزاری کار ایران

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۷۲

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه دنیا در سال 2021 کدام است؟ برای آشنایی با بهترین اسباب بازی های کودکان جهان در سال 2021 این مقاله را بخوانید

 

به نظر شما کدام اسباب بازی‌ها در فهرست بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه دنیا قرار می‌گیرند؟ کدام اسباب بازی پسرانه یا دخترانه می‌تواند موردتوجه فرزندتان قرار بگیرد؟ محبوب‌ترین و بهترین اسباب بازی های 2021 برای کودکان دنیا کدام اسباب بازی‌هاست؟ برای پاسخ به این سؤالات، این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید در مورد خرید اسباب بازی مناسب برای کودکتان تصمیم بهتری بگیرید. اگر تصمیم خود را برای خرید اسباب بازی دخترانه یا اسباب بازی پسرانه گرفته‌اید. ابتدا این مقاله را بخوانید و با بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا آشنا شوید، همراه ما باشید.

بهترین اسباب بازی برای کودکان دنیا کدام است؟!

برای این‌که بهترین اسباب بازی را برای کودکان خود تهیه کنید، باید سلیقه آن‌ها را به‌خوبی بشناسید و ببینید که کدام اسباب بازی، او را بیشتر سرگرم می‌کند و دنیای جذابی را برایش رقم می‌زند. به‌جز سرگرم‌کننده بودن اسباب بازی، جنبه آموزشی آن نیز حائز اهمیت است. دوران کودکی، دوره حساسی است و آموزش در این سن، تأثیر زیادی روی کودک دارد. پس اسباب بازی‌ها به‌عنوان وسایلی که فرزندتان زمان زیادی را با آن‌ها سپری می‌کند، باید برای کودک آموزنده باشد و مهارت‌های فکری او را تقویت کند.

حالا نوبت آن است که با بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا آشنا شوید اما توجه داشته باشید که کودکتان را معیار قرار دهید. ممکن است یک اسباب بازی که برای بسیاری از کودکان جذاب است، برای کودک شما جذابیتی نداشته باشد.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

لگو، یکی از بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا با قدمتی زیاد

لگوها را می‌توان یکی از سلاطین اسباب بازی‌ها در دوره‌های مختلف تاریخی نامید! لگوها اسباب بازی‌هایی هستند که از حدود 70 سال پیش که ابداع شدند تاکنون، توانسته‌اند به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها خودنمایی کنند. این اسباب بازی‌ها علاوه بر قابلیت سرگرم‌کنندگی برای کودکان، برای آن‌ها آموزنده هستند و به کودکان کمک می‌کنند که آنچه را که در تخیلشان وجود دارد، به‌صورت یک‌شکل سه‌بعدی به تصویر بکشند. این اسباب بازی هم مناسب پسران و هم دختران است.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

عروسک Baby Yoda plush

عروسک Baby Yoda plush در حال حاضر یکی از عروسک‌های بامزه‌ای است که توانسته است توجه بسیاری از کودکان را در سرتاسر دنیا به خود جلب کند. این عروسک جذاب از یک سریال گرفته شده است و با ظاهری جذاب و بامزه می‌تواند بسیاری از کودکان را شیفته خوش بکند. بااینکه این اسباب بازی، عروسک است اما نمی‌توان گفت که یک اسباب بازی دخترانه است. جذابیت Baby Yoda plush به حدی است که نه جنسیت می‌شناسد و نه سن و سال!

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

ساعت هوشمند Tobi Robot

کمی به سراغ اسباب بازی‌های هوشمندتر برویم! ساعت هوشمند Tobi Robot یکی از بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا است که جزء لوازم پوشیدنی سرگرم‌کننده برای کودکان به‌حساب می‌آید. کودکان می‌توانند این ساعت هوشمند را روی مچ خود ببندند یا با استفاده از گیره، به لباسشان متصل کنند. با استفاده از این ساعت‌های هوشمند می‌توانید 3000 تا عکس بگیرید یا 30 دقیقه ویدئو ضبط کنید. این وسیله به اینترنت و گوشی‌های هوشمند متصل نمی‌شود. رده سنی که برای استفاده از این اسباب بازی در نظر گرفته‌شده است، رده سنی 4 تا 8 سال است. این ساعت یک اسباب بازی مدرن پسرانه و دخترانه در سال 2021 به حساب می‌آید.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

عروسک لاک پشت ‌های نینجا

با وجود این‌که سال‌ها از تولد لاک پشت‌های نینجا می‌گذرد، هنوز هم مورد توجه کودکان دنیا هستند و توانسته‌اند جای خود را در قلب بچه‌ها حفظ کنند! عروسک‌ها یا اکشن فیگورهای این شخصیت‌های مشهور هم مانند خود شخصیت‌ها محبوب شده‌اند. شخصیت‌های قدرتمند این عروسک‌ها بیشتر موردتوجه کودکان پسر قرار می‌گیرد؛ بنابراین لاک پشت‌‌های نینجا را می‌توان بیشتر جزء اسباب بازی‌ های پسرانه به حساب آورد تا اسباب بازی های دخترانه؛ اما این موضوع به این معنی نیست که این لاک پشت‌های جذاب، مورد علاقه دختران نیستند.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

اسباب بازی های لوازم خانگی برای کودکان

علاقه کودکان چه دختر و پسر به لوازم خانگی از همان بدو تولد نمایان می‌شود. بسیاری از کودکان دوست دارند تا با لوازم خانگی مانند جاروبرقی یا اتو بازی کنند. باتوجه به همین نیاز، در سال های اخیر بسیاری از شرکت های اسباب بازی به تولید اسباب بازی های با شکل و شمایل لوازم خانگی مختلف اقدام نموده اند. جاروبرقی اسباب بازی یا مخلوط کن اسباب بازی و غیره که مناسب کودک طراحی شده باشد می تواند حس کنجکاوی او را در این باره پاسخ دهد؛ بنابراین این گونه اسباب بازی ها نیز به محبوبیت دوچندان برای کودکان دست یافته اند.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

کوآدکوپتر، یکی از بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا به ویژه برای پسران!

یکی دیگر از اسباب بازی‌هایی که در فهرست بهترین اسباب بازی های برتر 2021 دنیا قرار می‌گیرد و یک اسباب بازی جدید به حساب می‌آید، کوادکوپتر است. کوادکوپرتر، یک هلی‌کوپتر با چهار موتور است که این موتورها موجب می‌شوند که این وسیله با تعادل بیشتری پرواز کند. این اسباب بازی هیجان‌انگیز آن‌قدر جذابیت دارند که بسیاری از بزرگسالان هم جذب آن‌ها می‌شوند!

کوادکوپترها را می‌توانید هم در فضاهای بسته و هم فضاهای باز به حرکت در بیاورید و آن را با استفاده از کنترل، به هر جایی که دوست دارید، به پرواز درآورید. با این که این اسباب بازی برای سنین و جنسیت‌های مختلف جذابیت دارد، می‌توان آن را در لیست اسباب بازی های پسرانه جا داد.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

خرس تدی، یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا

اگر احساس کردید که اسباب بازی‌هایی که معرفی شد، مورد علاقه دخترتان نیست، با یک خرس تدی می‌توانید دل او را به دست آورید! خرس تدی یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا به حساب می‌آید و از موادی مانند پولیش، ویسکوز، پنبه، مخمل نرم و پارچه موهر ساخته می‌شود. ظاهر زیبا و دلربای این عروسک، هر کودک و حتی بزرگسالی را به آن علاقه‌مند می‌کند! یک خرس تدی می‌تواند به یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکتان تبدیل شود که می‌تواند لحظات خوبی را برای او رقم بزند. هرچند محبوبیت این کاراکتر اسباب بازی باعث میشود آن را به عنوان یک اسباب بازی پسرانه خوب هم در نظر بگیریم.

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید

مکعب روبیک

یکی دیگر از بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا به یک معما مربوط می‌شود. مکعب روبیک یکی از پرفروش‌ترین اسباب بازی‌های دنیاست که افراد مختلف با سن و سال‌های متفاوت جزء طرفدارهای این معمای جذاب هستند. این اسباب بازی علاوه بر این که کودکانتان را سرگرم می‌کند، یک وسیله آموزشی خوب هم برای آن‌هاست و می‌تواند مهارت‌های ذهنی آن‌ها را بهبود دهد.

سخن آخر

فهرست بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا چقدر برایتان جذاب بود؟! توجه داشته باشید که اسباب بازی‌ها را برای کودکان خریداری می‌کنید، پس باید نظرات آن‌ها برایتان اهمیت داشته باشد و اسباب بازی به مذاق آن‌ها خوش بیاید. پس سعی نکنید که به جای کودکتان تصمیم بگیرید و نظرات خودتان را به آن‌ها تحمیل کنید.

پس از این که تصمیم خود را برای خرید اسباب بازی پسرانه یا دخترانه مورد نظرتان گرفتید و یا قصد تهیه سایر لوازم کودک و نوزاد را دارید می توانید برای خرید سیسمونی نوزاد ، اسباب بازی و لوازم کودک و نوزاد سری به فروشگاه baby-kala.com بزنید و اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که از همه لحاظ ایده‌آل باشند. فروشگاه بیبی کالا ارائه دهنده انواع لوازم سیسمونی و اسباب بازی از بهترین برندها با قیمت مناسب، تخفیف های ویژه و ارسال رایگان را برای سفارش های بالای 500 هزارتومان  به منظور راحتی مخاطبین در نظر گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز