خبرگزاری کار ایران

با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛

تارا به جمع تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۵۱

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، در راستای توسعه تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی و تنوع‌ بخشی به آن، شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های فعال حوزه لندتک (BNPL)، با تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به جمع تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران پیوست و از این پس قادر خواهد بود تا ضمن استفاده از گزارش‌های اعتباری شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران در فرآیند اعتبارسنجی مشتریان خود، با ارسال اطلاعات رفتار اعتباری کاربران خود، جهت انعکاس در گزارش‌های اعتباری، از مزایای آن همانند کاهش نرخ نکول و افزایش وصول مطالبات استفاده نماید.

لازم به توضیح است شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه فعالیت و تجربه اقتصادی 50 ساله گروه صنعتی گلرنگ، فعالیت جدی خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز نموده و هم‌اکنون با ارائه راهکارهای مالی دیجیتال، در جهت بهبود تجربه کاربران در استفاده از خدمات مالی تلاش می‌نماید. به طوریکه در مدت زمات کوتاه از آغاز فعالیت، خدمات متنوع مانند کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و به‌تازگی سرویسِ اعتبارِ خُرد فردی را فراهم و به مشتریان ارائه نموده است.

گفتنی است شرکت تارا در بخش سرویس اعتبار خُرد که بدون چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزد ارائه می‌گردد کاربر قادر است جهت دریافت این خدمات، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در حداقل زمان، کلیه مراحل ثبت ‌نام، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را انجام داده و از مبلغ 500 هزار تومان تا سقف 5 میلیون تومان اعتبار دریافت نموده و از آن جهت خرید خدمات و محصولات مورد نیاز خود از 4500 نقطه فروش طرف قرارداد تارا، استفاده نماید. مبلغ اعتبار اعطایی بر اساس رفتار بازپرداختی کاربر، به تدریج افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز