خبرگزاری کار ایران

اشتغال زایی و افزایش تولیدات داخلی مهمترین هدف بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۵۵

مدیر عامل شرکت بتن آبسرد گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی مهمترین هدف بهش خصوصی در کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی به شمار می رود.

محمدرضا تفاهی اظهار داشت: منطقه آبسرد جزء شهرستان دماوند از شهرستان های استان تهران است که در آن مجموعه ای با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد و رونق اقتصادی حدود هفت سال راه اندازی شده و فعالیت می کند‌.

وی افزود: در شرکت بتن آبسرد کارهای ساختمانی از قبیل تولید بتن، فروش آهن آلات، ساخت تیرچه های سقفی،  فلزی و بتنی و فوم بتن انجام می شود.

مدیر عامل شرکت بتن آبسرد با بیان اینکه راه اندازی این شرکت موجب اشتغال زایی در منطقه شده است، خاطر کرد: در این مجموعه تولیدی و اقتصادی، ۷۰ نفر به شکل مستقیم و ۷۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم فعال بوده و کار انجام می دهم .

وی به مشکلات در این حوزه اشاره کرد و گفت:در گذشته اداره صنعت و معدن با سند خودروها به مالکان و کارفرمایان این بخش حواله لاستیک ارائه می کرد که نسبت به قیمت بازار بسیار ارزان و مقرون به صرفه بود اما در حال حاضر ناچار هستیم این وسیله مورد نیاز را از بازار آزاد و به قیمت بالا تهیه و خریداری کنیم.

تفاهی به قطع سهمیه لاستیک و بروز مشکلات در این اشاره و عنوان کرد:  در زمینه بیمه کارکنان و مالیات و دارایی با چالش و مشکلاتی مواجه شدیم و برای کارفرما معضلاتی ایجاد شده چرا که افزایش اعداد و ارقام بیمه نیازمند بازنگری است تا مشکلات در این حوزه برای کارفرمایان مرتفع شود.

همچنین کسری سهمیه کارت سوخت گازوئیل از مشکلات دیگر در این مجموعه به شمار می رود .

وی ادامه داد: تامین آب از موانع تولید به شمار می رود. اگر چه اخیرا مکاتباتی در این خصوص با اداره آب و فاضلاب شهرستان دماوند انجام شده تا بتوان مشکل را رفع کرد.

مدیر عامل شرکت بتن آبسرد گفت: میزان تولیدات در این مجموعه سقف نداشته و تولیدات بر اساس تقاضا انجام می شود که بر همین اساس سالانه ۵ هزار متر مکعب بتن تولید و به بازار عرضه می شود. هر چه میزان تقاضا افزایش یابد تولیدات هم بیشتر خواهد شد.

وی در پایان گفت:در شرکت بتن ابسرد کارهای ساختمانی از قبیل تولید بتن آماده استاندارد فروش اهن الات ساخت انواع و اجرا انواع تیرچه های فلزی و بتنی انجام فوم بتن هم انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز