خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

تولید و معیشت کارکنان از اولیت‌های لوله سازی اهواز است/ فرمان رهبری در این شرکت پیاده‌سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۸۶

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در بازدید از خط تولید شرکت لوله سازی اهواز گفت: تولید و معیشتِ کارکنان از اولیت‌های لوله سازی اهواز است.

به گزارش ایلنا، سردار نعمت‌الله باقری در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز توضیح داد: ضمن تبریک هفته کارگر به جامعه کارگری لازم است اشاره کنم، اهتمامی که مدیر عامل محترم شرکت لوله سازی اهواز به تولید و معیشت کارکنان که یکی از اولویت‌های ایشان است اهتمام ویژه دارد.

سردار باقری افزود: معیشت جامعه امروزه نیاز به توجه ویژه دارد و این موضوع در دستور کار شرکت لوله سازی اهواز قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تولید و معیشت دو موضوعی هستند که دشمن در دستور کارش قرار داده است. اما آنچه امروز ما در شرکت لوله سازی اهواز و سایر صنایع باید به آن توجه کنیم شعار سالی است که مقام معظم رهبری فرمودند تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین.

سردار باقری تاکید کرد: یعنی ما باید از وضعیت سی و چهل سال گذشته که به صورت سنتی بود خارج شویم و باید برویم به سمت و سویی که هزینه‌ها پایین و تولید بالا رود. بنظر می‌آید مجمموعه شرکت لوله سازی اهواز با مدیریتی که در راس آن قرار دارد با روحیه‌ای که در مجموعه کارکنان دیدیم می‌توانند به خوبی امسال این فرمان مقام معظم رهبری را پیاده سازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز