خبرگزاری کار ایران

دیدار عیدانه مدیر عامل و تلاشگران ذوب آهن اصفهان در لحظات آغاز سال نو

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۲۰

ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در ساعات تحویل سال جدید در کنار تلاشگران خط تولید این شرکت ، سالی سرشار از شکوفایی و پیشرفت را برای ایران اسلامی و به ویژه صنعت فولاد کشور آرزو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ، مهندس رخصتی با حضور در بخش های مختلف شرکت در جمعی صمیمی و دوستانه بر سر سفره هفت‌سین کارگران این مجتمع عظیم صنعتی حاضر شد و آغاز سال نو را ، به بلندهمتان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت و افزود : حضور شما صنعتگران که این لحظات ناب را دور از خانواده برای حفظ تولید در این جبهه جهاد صنعتی همت می کنید بسیار ارزشمند است و همگان قدردان این ایثار شما هستند.

وی در این بازدید ۷ساعته به همراه مهدی نصیری مدیر امور مهندسی‌های بهره‌برداری و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت، از خطوط تولید، اورژانس کارخانه و بیمارستان شهید مطهری بازدید به عمل آورد و  اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان سال گذشته را به ویژه با همت مضاعف در ماه های پایانی با چندین رکورد تولید و در نهایت بالاترین تولید سالانه در تاریخ خود سپری کرد و این موفقیت طلیعه ای برای شکوفایی این مجتمع عظیم صنعتی در سال و قرن جدید است .

مهندس رخصتی  به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" اشاره و توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم را در این راستا به همکاران ارائه نمود.

 وی در ادامه برای تمام تلاشگران ذوب آهن و خانواده بزرگ این شرکت سالی مملو از بهروزی و سلامتی آرزو و ابراز امیدواری نمود که این شرکت در سال پیش رو به جایگاه واقعی خود در صنعت فولاد کشور نزدیک تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز