خبرگزاری کار ایران

138 مقاله بارز در پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۵۹

گروه صنعتی بارز با ارسال 138 مقاله به دبیرخانه پنجمین نمایشگاه بین ­المللی زنجیره صنایع لاستیک بیشترین آمار مقالات ارسالی و ارائه شده از مجموع 290 مقاله رسیده از مجموع شرکت های تایرسازی در نمایشگاه را داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز در پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک در مجموع 290 مقاله از شرکت­های مختلف تایرسازی ارسال شده بود که گروه صنعتی بارز با 138 مقاله از کرمان، کردستان و دفتر مرکزی گروه بیشترین تعداد مقاله را از میان سایر شرکت­های تایرسازی داشت.

بر اساس این گزارش؛ از 138 مقاله ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه پس از داوری هیئت داوران 22 مقاله در قالب سخنرانی و 80 مقاله به عنوان پوستر انتخاب و در نمایشگاه ارائه شد.

همچنین در این همایش از محمد زنده روح کرمانی مدیرکل بهره برداری و فرامرز دستجردی عضو هیئت مدیره بارز کردستان و به عنوان پیشکسوتان حوزه صنعت تایر تجلیل شد.

این گزارش حاکی است؛ مقاله" باز طراحی، ساخت و نصب داست سیل میکسرهای مستر تانژنشیال و اینترمش" به نویسندگی محسن مام ­احمدی، کارشناس مکانیک کارخانه بارز کردستان در این همایش به عنوان برتر دست یافت.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک از 21 تا 23 دی­ماه با حضور 55 شرکت تولیدکننده تایر و تیوب، واردکنندگان مواداولیه و تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنایع لاستیک، شرکت‌های بازیافت، روکش‌کنندگان تایر و صنایع مرتبط در هتل المپیک تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز