خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سرپرست شرکت مهندسی و نصب فیرمکو به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۱۲

سرپرست شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و نصب فیرمکو ، متن پیام مهندس حمزه‌ای به شرح زیر است:

مولای متقیان حضرت علی (ع) می فرماید: ارزشمندترین مردم کسی است که با داشتن رفعت و مقام،فروتنی کند.
هفته دولت، فرصتی است بسیار مناسب تا عملکرد دولت با اهداف بزرگی مانند عدالت طلبی،صداقت و صراحت و پایبندی کامل به دین خدا و توجه به محرومان، روی کار می‌آید، برای مردم بیان شود. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق،ایمان و اخلاص را به مردم هدیه دهند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومین جامعه ارائه کنند که برکات آن تاکنون نیز ادامه دارد.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر،فرصتی است با ارزش،تا مردم از نتایج تلاش های خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند و با تجلیل از شهدایی که با صفات بارز انسانی مانند تواضع،کار و خدمت برای مردم،عشق به مردم،وجدان کاری را در راه اسلام و انقلاب به بهترین وجه به کار گیرند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان برجسته و فرهیخته، رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،موفقیت و توفیق خدمتگزاری همگان را،در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز