خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل گروه صنعتی بارز به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۸۲

مهدی فکری، مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره گروه صنعتی بارز در پیامی به مناسب روز خبرنگار این روز را تبریک گفته است.

مهدی فکری، مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره گروه صنعتی بارز در پیامی به مناسب روز خبرنگار این روز را تبریک گفته است. در ادامه متن این پیام را می‌خوانید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار، بهانه ایست برای تقدیر از کسانی که با اندیشه، قلم و به تصویر کشیدن حقیقت، در راه آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند. زنان و مردان حقیقت طلبی که شجاعانه این حرفه را برگزیده‎اند، خطرات بسیاری را به جان می‌خرند تا راوی اطلاعات و اخباری باشند که راهنمای ورود به روشنایی است.

در این میان، یاد و خاطره دو خبرنگار جوان تازه درگذشته؛ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی گرامی باد که با شهامت و ایثار جان، به دنبال کشف حقیقت رفته و به سوگندشان به قلم و قداست آن، تا انتها وفادار ماندند.

در تاریخ گروه صنعتی بارز در هر کجا و هر زمان، خبرنگاران روایت گر افتخارات، دستاوردها و موانع پیش رو بوده اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، از همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران صدیق که در رهگذر این سالهای پر فراز و نشیب همراه گروه صنعتی بارز بوده اند، مراتب قدردانی و تشکر خود را ابراز نموده و برای ایشان از خداوند متعال توفیق، سلامتی و عاقبت به خیری خواستارم.

مهدی فکری

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره

گروه صنعتی بارز (سهامی عام)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز