خبرگزاری کار ایران

همدلی و هم نفسی مجتمع فولاد صنعت بناب با مردم در ماه میهمانی خدا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۵۹

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه شبهای قدر به منظور حمایت از بیماران کرونایی و اقشار آسیب پذیر با همکاری ستاد کرونای شهرستان بناب ، 500 بسته معیشتی به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال برای اقشار آسبب دیده و تهیه و توزیع 1500 پرس غذای گرم طبق سنت حسنه اطعام و افطاری دادن توسط این مجتمع انجام شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ، در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه شبهای قدر به منظور حمایت از بیماران کرونایی و اقشار آسیب پذیر با همکاری ستاد کرونای شهرستان بناب ، 500 بسته معیشتی به ارزش 2 و نیم میلیارد ریال برای اقشار آسبب دیده و تهیه و توزیع 1500 پرس غذای گرم طبق سنت حسنه اطعام و افطاری دادن توسط این مجتمع انجام شد .

از زمان شیوع بیماری کرونا و حاد شدن وضعیت تنفسی بیماران مبتلا و کمبود اکسیژن در بیمارستان ها، واحد تولید اکسیژن این مجتمع نیز بصورت شبانه روزی نسبت به تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان های منطقه اقدام نموده است بطوریکه روزانه بیش از 5۰۰ بالن اکسیژن ازشهرهای مختلف مراجعه و در در این شرکت شارژ و تحویل بیمارستان ها داده می شود.

پیشگامی و فعال بودن در تامین نیازهای ضروری و همکاری با ستاد کرونای شهرستان بصورت مستمر در حال انجام است و مجتمع فولاد صنعت بناب با ابراز همدردی و همیاری در عمل به مسئولیت های اجتماعی خود توانسته است همیار و هم نفس مردم منطقه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز