خبرگزاری کار ایران

مدیر رادیو ورزش خبر داد:

تولید مستند زندگی جهان پهلوان تختی در سه قالب رادیو، تلویزیون و کتاب

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۷۲۴

مدیر شبکه رادیویی ورزش از تولید مستند زندگی جهان پهلوان تختی در سه قالب رادیو، تلویزیون و کتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا میرحسینی در برنامه "صبح و ورزش" سه‌شنبه ۵ شهریور درباره سالروز تولد جهان پهلوان تختی پیرامون برنامه ریزی این شبکه برای تولید و پخش مستندی از زندگی تختی توضیح داد: با توجه به اهمیت و جایگاه مرحوم تختی که یکی از الگوها و اسوه های تاریخ کشور محسوب می شود؛ با علی شاه محمدی، کارگردان مستند سینمایی تختی نشستی داشتیم تا این کار را به صورت یک کار مستند رادیویی با نگاه مرجع تبدیل کنیم که اگر سالهای بعد کسی خواست از تولد تا مرگ جهان پهلوان تختی تحقیق کند، این اثر به عنوان یکی از منابع پژوهشی ارزشمند مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: شاه محمدی چهار سال زحمت کشیده و منابع را تهیه کرده و اساس کار آماده است. برای تبدیل این کار به یک اثر رادیویی فرآیندی باید طی شود. در کنارش به این جمع‌بندی رسیدیم که همزمان تولید مستند تلویزیونی را هم در دستورکار قراردهیم و همچنین این پژوهش تبدیل به کتاب هم بشود. اولین بار است که یک موضوع در سه رسانه رادیو، تلویزیون و کتاب عرضه می شود تا به عنوان کاری ارزشمند در منابع تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرد.

تولید مستند زندگی جهان پهلوان تختی در سه قالب رادیو، تلویزیون و کتاب

میرحسینی درخواست کرد: برای تامین بودجه این کار ارزشمند دچار مشکل هستیم و از همین جا از کمیته ملی المپیک، خیرین و ... تقاضای یاری داریم.

میرحسینی تاکید کرد : کار تولید این مستند از نظر پژوهشی تقریبا" به اتمام رسیده است. برای تبدیل به یک برنامه رادیویی ۵ تا ۶ ماه زمان نیاز است تا در ۳۰ تا ۴۰ قسمت تولید و پخش شود. همزمان کار تصویربرداری را نیز می توان انجام داد. امیدواریم بعد از یک سال این پژوهش را در سه قالب رادیو، تلویزیون و کتاب داشته باشیم.

برنامه "صبح و ورزش" سه‌شنبه ۵ شهریور با اجرای سبحان اکرامی و الهام حسینی و کارشناسی محمدرضا منصوریان پخش شد. این برنامه همه روزه به جز جمعه ها از ساعت ۶ تا ۸:۳۰ به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز