خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در حاشیه نمایشگاه ایپاس عنوان کرد:

خودکفایی در جهت تولید تجهیزات و امکانات پلیسی

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۹۰

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فلسفه شکل گیری نمایشگاه ایپاس در حقیقت این بود که پلیس بتواند از امکاناتی که در کشور به دست متخصصین داخلی تولید می شود، استفاده کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در طول 17 سال گذشته این بوده که بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی کشور را در این حیطه تجهیزات ایمنی و شناسایی و کنترل ترافیک و اپتیکی و سایر امکاناتی که می‌تواند به پلیس در ماموریت ها کمک کند را گردهم بیاوریم که خوشبختانه این روند رو به رشد سال به سال در حال شکل گیری و توسعه بوده است .

شرکت های تولیدی که در این زمینه کار می‌کنند جذب این نمایشگاه شده‌اند و محصولات خودشان را ارائه کنند این محصولات علاوه بر اینکه مورد استفاده پلیس قرار می گیرد برای مردم هم جالب توجه بوده است و توانسته امنیت و بهره وری داشته باشد و مردم هم استقبال خوبی از این نمایشگاه داشته اند.

 وی تصریح کرد: جای خوشحالی است که شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد هر ساله در این نمایشگاه حضور دارند و ما باید از توانمندی ها و ظرفیت شرکت های دانش بنیان که در کارهای مثبت موفق بوده اند را مورد استقبال قرار دهیم.

 امسال مطابق هر ساله ایده های بسیار قوی در نمایشگاه پیاده شده است که بسیار کاربردی بوده و ما توفیق داشتیم از این نمایشگاه بازدید کنیم .

سردار عبدالهی در خصوص تفاوت های این نمایشگاه نسبت به سالهای گدشته عنوان کرد: بخش عمده این نمایشگاه نسبت به سال های اول و دوم تفاوت های بسیاری نظیر ایده ها و خلاقیت های جدید در ابزار و تجهیزات ایمنی داشته است  که توسط شرکت های دانش بنیان و اهل فن بوده که در مسیر پیشرفت کشور تاثیر بسزایی دارد و یک گام اساسی در جهت خودکفایی در جهت تولید تجهیزات و امکانات پلیسی است و همچنین در بخش های راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی و پیشگیری و سایر موارد، امکانات کاملا به روز رسانی شده است و کاملاً فعالیت در این زمینه ها مشهود بوده است.

وی تاکید داشت:  به روز رسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیسی و استفاده از فناوری های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در مأموریت محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری های پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

قابل دکر است، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی در تاریخ 9 تا 12 مهرماه در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز