خبرگزاری کار ایران

درخشش در جشنواره «شیرهای»کن ۲۰۱۶(Cannes Lions):

کسب 29جایزه توسط سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس موفق شد 29 جایزه مختلف، ازجمله «خلاق‌ترین بازاریاب سال»(Creative Marketer of the Year) را در جشنواره«شیرهای کن» (Cannes Lions)که بزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان به‌حساب می‌آید، از آن خود کند. این جایزه هرسال به شرکت‌هایی اهدامی‌شودکه گام‌هایی خلاقانه‌درمسیرپیشرفت بازاریابی برداشته‌اند.

به گزارش ایلنا،جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال»برای تمرکز سنجیده و هدفمند سامسونگ بر کمپین‌هایی با محوریت مصرف‌کننده و همچنین تلاش‌های مستمر این شرکت در جهت ارتقا خلاقیت و رشد بازاریابی در جهان اهدا شده است.

این جایزه حاصل 11 کمپین منحصربه‌فرد سامسونگ بوده که هرکدام از آن‌ها با این هدف طراحی شده‌اندکه از طریق فناوری‌ها و محصولات نوین، چشم‌انداز سامسونگ را برای بهینه‌سازی زندگی مردم و ایجاد دنیایی بهتر، تحقق بخشند. درنهایت تعهدفراگیرومداوم سامسونگ نسبت به خلاقیت وبازاریابی الهام‌بخش دراین کمپین‌ها موجب شد که سامسونگ به‌عنوان نخستین شرکت کره‌ای موفق به کسبجایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» شود.

دوکمپینbrainBANDوVoices of Life، بخشی ازکمپین بزرگ سامسونگ یعنیLaunching People هستند که در این جشنواره موردتوجه قرار گرفتند.کمپینLaunching People به‌واسطه رویکرد خلاقانه برای بازنمایی ارزش‌های اجتماعی و نیز تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم رنگ واقعیت ببخشدو به‌طورگسترده درسراسردنیا وبه‌خصوص درمراسم شیرهای کن مورد استقبال قرار گیرد.

brainBAND یک راه‌حل پوشیدنی است که همانند ضربه‌گیر عمل می‌کند و برای کنترل و محافظت از اصابت ضربه به سر در ورزش طراحی شده است. این کمپین، شش جایزه ازجمله جایزه طلای بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید را بهدست آورد. نرم‌افزارVoices of Lifeنیز که در این جشنواره مورداستقبال قرار گرفت، نرم‌افزاری است که برای کودکانی که زودتر از موعد به دنیا آمده‌اند و در دستگاه نگهداری می‌شوند طراحی شده است. این نرم‌افزار صدای مادر و صدای قلب او را به کودک می‌رساند و به او احساس نزدیکی به مادر را القا می‌کند.

یکی دیگر از محصولاتی که در این جشنواره موردتوجه واقع شد و توانست دو جایزه را از آن خود کند، کلاه شنایBlindCapاست. این کلاه شنا مخصوص شناگرانی طراحی شده که اختلال بینایی دارند و به آن‌ها اخطار می‌دهد که به خط پایان نزدیک می‌شوند.این کلاه هوشمند از استاندارد جهانی برخوردار است و در آینده‌ای نزدیک در رقابت‌های المپیکی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

یونگ‌هی لی،نایب‌رئیس بازاریابی جهانی ارتباطات تجاری موبایل در سامسونگ، می‌گوید: «موفقیت سامسونگ در کسب جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» که شناخته‌شده‌ترین جایزه در حوزه بازاریابی محسوب می‌شود، نتیجه همکاری نزدیک تمامی کارکنان بازاریابی سامسونگ و آژانس‌های همکار است. ما بر توسعه جهانی فلسفه سامسونگ با ارائه کمپین‌های بازاریابی انسان‌محور و هدفمند،متمرکز خواهیم ماند تا سامسونگ را به دوست‌داشتنی‌ترین برند دنیا تبدیل کنیم.»

امسال شصت و سومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای»کن بود که با حضور 15000 متخصص ارتباطات خلاق،تبلیغات وبازاریابی برگزارشد. در این جشنواره 43هزار اثر در24 بخش مختلف، ازجمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌ای و محیطی، بازاریابی و روابط‌عمومی آنلاین به نمایش درآمدند.

 

کد خبر : ۳۸۵۵۷۷