خبرگزاری کار ایران

با هدف جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری انجام می‌شود؛

گردهمایی شهرداران و مدیران شهری در هشتمین همایش شهر ایده‌آل

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۰۵

شهرداران کشور همزمان با برگزاری هشتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل و حضور سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، مهندس عاطفی دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده آل گفت: در این همایش که همراه با برگزاری نمایشگاهی بزرگ از 10 تا 13 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کیش برپا می‌شود شهرداران سراسر کشور و سایر متولیان حوزه مدیریت شهری به تعامل و هم افزایی در این باره خواهند پرداخت.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، سازمان پدافند غیرعامل، دبیرخانه کلانشهرهای کشور و استانداری تهران با حمایت و مشارکت خود و ایجاد تعامل و افزایش اثر بخشی در این رویداد حضور خواهند داشت.

عاطفی اظهارداشت :اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشورنیز ضمن حمایت معنوی از این رویداد اعلام کرد در صورت حضور شرکت های داخلی و خارجی سازنده اتوبوس و مینی بوس های برقی و دیزلی درون شهری در نمایشگاه، نسبت به ارزیابی کیفی و فنی خودروها برای خریدهای آتی مذاکره خواهد شد.

به گفته وی، نشست های تخصصی حوزه پسماند و سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز نیز با حضور مدیران عامل سازمان‌های مذکور از سراسرکشور همزمان با همایش و نمایشگاه شهر ایده آل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هشتمین رویداد شهر ایده آل تصریح کرد: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرها در همایش و نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند و برنامه ریزی شده است تا همه مسئولان شهری حاضر در رویداد از نمایشگاه بازدید ویژه به عمل آورند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده شهرداری‌ها از ارائه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری به سرمایه‌گذاران در رویداد سال گذشته،کتاب ویژه فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرداری‌های کشور چاپ و رونمایی شد.

به گفته عاطفی، یکی از نکات برجسته این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ فناوری‌های نوین حوزه مدیریت شهری و پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه است تا از طریق این رویداد ضمن آشنایی و آگاهی  از تکنولوژی‌های نوین مدیریت خدمات شهری و بهره مندی از این فناوری‌ها، با دغدغه های فناوران و استارتاپ های نوپای دانش بنیان نیز آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همایش شهر ایده آل، سخنرانی و ارائه مقالات مختلف علمی، تحقیقاتی وکاربردی از سوی محققان و اساتید دانشگاه در حوزه های تخصصی درآمدهای پایدار شهری، سرمایه گذاری در گردشگری، فضای سبز، پسماند، حمل و نقل و ترافیک، شهر هوشمند و پدافند غیر عامل ارایه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز