خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ناجی خبر داد:

گشایش نمایشگاه تجهیزات پلیسی از 24 مهرماه در تهران/ برپایی 10 نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۰۷

مدیر عامل شرکت ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس (تجهیزات پلیسی) از روز دوشنبه به مدت چهار روز (24 تا 27 مهر ماه) در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا علی آبادی که در نشست خبری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی سخن می‌گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه با هدف بروز رسانی توسعه کمی و کیفی تجهیزات پلیسی، ارتقای توانمندی و فناوری پلیسی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در حوادث و خسارت ناشی از آن، حمایت از نخبگان و مخترعان تجهیزات پلیسی، سازماندهی فعالان حوزه پلیسی و هدایت ظرفیت های بالقوه این بخش، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و آشنایی با منابع تولید و مصرف با هدف حذف واسطه‌ها افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه 350 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند افزود: در مجموع محصولات 29 کشور مشتمل بر بیش از 37 اثر نخبگان در 27 غرفه در بخش مخترعین این نمایشگاه عرضه می‌شود و پلیس‌های تخصصی و پشتیبانی کننده ناجا نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

علی آبادی ادامه داد: محصولات با گروه های متنوع فناوری ارتباطات و اطلاعات، حمل و نقل، لباس، تجهیزات مراقبتی، آتش نشانی، امداد و نجات، سیستم آموزش و مشاوره ای و تجهیزات اشعه ایکس در حوزه پلیسی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: 10 نشست تخصصی ایمنی و امنیتی در مدت زمان برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

علی آبادی اضافه کرد: امسال برای اولین بار طرح نرم افزار موبایل و ریجستری در نمایشگاه برقرار شد امکان ثبت نام قبل از ورود به نمایشگاه وجود دارد. 79 اختراع در این نمایشگاه ثبت کردیم و در بخش‌های مختلف ناجا و فنی و حرفه ای ارائه شده و در سه مرحله داوری شد که 37 اثر انتخاب و در 27 غرفه به نمایش گذاشته می شود.

علی آبادی افزود: علاوه بر ایران، 28 کشور دیگر در این نمایشگاه حضور دارند که 29 محصول از کانادا، کره جنوبی، چنن ، ژاپن و غیره در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: لباس های کار، ضد آتش و آب، لباس‌های ویژه عملیات خاص، شیمیایی، جلیقه ضد گلوله، انواع کفش و پوتین و لباس ضد سرما و زیر صفر که مورد نیاز مرزبانی است در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز