خبرگزاری کار ایران

دهمین دوره اعزام راهیان نور شهر تهران از منطقه 20 آغاز شد

دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور شهر تهران از منطقه 20 آغاز شد و زائران از جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین دوره کاروان راهیان نور شهر تهران با مشایعت شهردار منطقه 20، رئیس باغ موزه دفاع مقدس، مدیران شهری شهرری، شورایاران و جمعی از خانواده شهدا از منطقه 20 و جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 حضور در مراسم بدرقه زائران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: برپایی برنامه‌هایی نظیر اعزام کاروان راهیان نور، فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره تمام دلاوری‌ها و جانفشانی کسانی که برای ادای وظیفه و لبیک به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عاشقانه عازم میدان دفاع و مبارزه شدند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت‌های ایثارگرانه در دوره دفاع مقدس موجب شد تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی ما ندوزند، ادامه داد: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

صفوی به اعزام 240 نفر از اقشار مختلف شهروندان منطقه 20 اشاره کرد و افزود: تمامی افراد شرکت کننده برای اولین بار از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که امیدواریم با سلامتی و توشه معنوی این سفر را به پایان برسانند و بهره‌مندی‌های خود را به دیگران نیز انتقال دهند.

شهردار منطقه 20 مناطق عملیاتی مهران شامل والفجر3 و کربلای یک، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، تنگه مرصاد، و یادمان شهر پاوه را از جمله مواردی مورد بازدید کاروان راهیان نور برشمرد.

شاهسون مدیرکاروان راهیان نور منطقه 20 نیز گفت: طبق راول روایتگران در موقعیت های مختلف به روشن گری و تشریح عملیات های مختلف می پردازند و با همکاری ستاد شهر سالم نیز تیم پزشکی و اورژانس کاروان را همراهی خواهد کرد.

شاهسون ادامه داد: دهمین دوره اعزام کاروان راهیان نور از یکم تا 22 شهریور از مناطق 22 گانه انجام می‌شود و جمعا بیش از 5 هزار زائر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند.

کد خبر : ۴۰۳۳۷۷