خبرگزاری کار ایران

در جریان المپیاد آماتوری اروپا صورت گرفت؛

تمجید رسانه‌های اسپانیایی از نایب رئیس ایرانی کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام

حضورنایب رئیس ایرانی کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام در مسابقات اسپانیا، بازتاب خوبی در رسانه‌های این کشور و همچنین مطبوعات تخصصی این ورزش به دنبال داشت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های المپیاد آماتوری پرورش اندام اروپا چندی قبل در شهر «ماربیا» کشور اسپانیا برگزار شد که در این پیکارها، «امید جبلی» نایب رئیس ایرانی کمیته داوران فدراسیون جهانی نیز به عنوان ناظر حضور داشت.

در خلال برگزاری این رقابت ها، چند رسانه اسپانیایی و همچنین نشریات تخصصی ورزش پرورش اندام با جبلی گفتگوهایی انجام دادند.

مجله «muscle of fitness » که یکی از معتبرترین نشریات تخصصی ورزش بدنسازی و پرورش اندام در دنیاست، در گفت وگویی با امید جبلی، چنین نوشت: «ماه گذشته (می) از سوی I.f.b.b.(فدراسیون جهانی پرورش اندام) آقای امید جبلی به عنوان یک چهره حمایتی مهم برای کمیته داوران٬ حضور داشت که این حضور از سوی آقای « پاول فیلبور» رئیس کمیته داوران جهان صورت پذیرفت. »

امید جبلی

در بخشی دیگر از این مطلب آمده است: «آقای جبلی به عنوان داور و ناظر از سوی آقای فیلبور در تمامی دوره ها و مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد، مسئولیت های خود را به شایستگی انجام داد. وی با همین صلابت و اقتدار در المپیاد آماتوری در ماربیا اسپانیا نیز ایفای نقش کرد. »

در پایان مطلب این مجله آمده :«در خلال المپیاد اسپانیا فرصتی فراهم شد تا آقای جبلی با ریاست موسسه « سانتوجا» نشستی برگزار کند و به طرح موضوعاتی از قبیل وضعیت این ورزش در کشور ایران بپردازد. »

گفتنی‌است جبلی که ریاست کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان را برعهده دارد، چندی پیش به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام انتخاب شد.

کد خبر : ۳۹۶۲۲۱