خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد

استقرار ایستگاه‌های اطلاع رسانی در مسیرهای منتهی به حرم امام

شهردار منطقه 20 از تمهیدات مدیریت شهری برای میزبانی از زائران حرم امام در ایام برپایی بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سید احمد صفوی به خبرنگار ایلنا  گفت: با تشکیل ستاد هماهنگی، حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و امور شهری این منطقه جنوبی در تدارک آماده‌سازی محیطی برای خدمات‌رسانی به زائران حرم امام در روزهای 13، 14 و 15 خرداد هستند.

صفوی افزود: بهسازی روکش آسفالت و ایمن‌سازی ترافیکی معابر منتهی به حرم امام نظیر بزرگراه‌های امام علی، شهید آوینی، شهید رسولی و خیابان شهید رجایی و فدائیان اسلام از اقدامات انجام شده است تا زائران و عزاداران به سهولت و در ایمنی کامل به این حرم مطهر دسترسی بیابند.

وی ادامه داد: به منظور رفع سردرگمی احتمالی عزاداران و زائران حرم مطهر، علاوه بر نصب تابلوهای راهنمای مسیر ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی نیز در معابر منتهی به حرم و مبادی ورودی منطقه مستقر خواهند شد.

صفوی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 20 برای دومین سال پیاپی، در جوار حرم حضرت عبدالعظیم خدمتگزار زائران است، گفت: اسکان زائران، ارائه خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، فراهم سازی خدمات رفاهی و عمومی از اقداماتی است که از سوی شهرداری منطقه 20 به زائران ارائه می‌شود.

شهردار منطقه 20 به همراهی و مشارکت تمامی ادارات و نهادهای مردمی فعال در شهرری نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تمامی زائران و عزاداران مراسم ارتحال امام برنامه زیارت از حرم حضرت عبدالعظیم را خواهند داشت، شهرداری منطقه 20 وظیفه خدمت گزاری به این زائران را در دستور کار دارد.

کد خبر : ۳۷۵۵۰۸