خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

برای رویارویی با بحران‌های احتمالی و فصلی آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۵۶۸

شهردار منطقه 20 از آمادگی این منطقه‌جنوبی برای مدیریت بحران‌های احتمالی و فصلی که از سوی هواشناسی هشدار داده شده است، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: مخاطرات بحران زا در نواحی هفتگانه این منطقه جنوبی از سوی کارشناسان ستاد مدیریت بحران بررسی شده و مدیریت شهری برای مدیریت بحران های احتمالی و فصلی آمادگی همه جانبه دارد.

صفوی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران با برپایی نشست‌های فصلی مستمر، میزان آمادگی ادارات مرتبط با رفع بحران های شهری همچون هلال احمر، اورژانس، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و... را ارزیابی و مخاطرات بحران زای احتمالی را بررسی کرده است.

صفوی رصد مخاطرات بحران زای احتمالی در سطح شهر را از مهمترین اهداف جلسات نشست فصلی مدیریت بحران برشمرد و افزود: با این ارزیابی مستمر، مواردی که ممکن است موجب خطر و بحران شود از سطح شهر برطرف می شود.

وی تصریح کرد: هشدارهای هواشناسی همواره مورد توجه مدیریت شهری است و تمامی حوزه‌های اجرایی در زمان های هشدار در آماده باش هستند تا خطری متوجه شهروندان نشود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با فعالیت ستاد مدیریت بحران در سال‌های اخیر، که در قالب مانورهای عملیاتی، دوره‌های آموزشی و بررسی‌های میدانی انجام می شود، تعامل با اداراتی که وظیفه رفع بحران‌های احتمالی را دارند بیش از پیش شده و این مهم بر آمادگی مدیریت شهری برای مدیریت بحران‌های احتمالی افزوده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز