خبرگزاری کار ایران

عزاداری در سوگ درگذشت پهلوانک ورامین

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۳۳

مراسم شب هفت پهلوانک شهرستان ورامین امشب در زورخانه شهدای شهرداری ورامین برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اعلام این خبر گفت: در نظر است به جهت گرامیداشت یاد و خاطره امیرحسین سیری که بعنوان پهلوان کوچک ورامین معروف است، مراسمی با حضور ورزشکاران، مسوولان و علاقه مندان به رشته ورزشی باستانی برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید بذرافشان افزود: این مراسم امشب از ساعت ۱۹ در محل سالن باستانی شهدای شهرداری ورامین برپا می‌گردد.

وی ادامه داد: امیرحسین که از ورزشکاران باستانی و یکی از آینده داران این رشته کهن ایران بود بعلت بیماری شایع کودکان که به اوریون معروف است در روز تاسوعای حسینی، ورزش ورامین را داغدار کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: با توجه به آموزش‌های لازم در ورزش باستانی توسط پیشکسوتان این عرصه، این کودک نونهال قطع به یقین یکی از بهترین‌های این رشته باستانی معرفی می‌شد که متاسفانه به جهت از دست دادن امیرحسین این ورزش از داشتن چنین قهرمانی بی‌بهره خواهد ماند.

بذرافشان گفت: امیرحسین فرزند محمدعلی سیری و برادر‌زاده فرامرز سیری از پیشکسوتان رشته ورزش باستانی بود که این دو بزرگوار خدمات شایان توجهی را به این ورزشی ارزانی داشته و زورخانه شهدای شهرداری ورامین با پیگیریهای آنان به سرانجام رسید که هم اکنون شاهد حضور د‌ها نفر از علاقه مندان برای پرداختن به ورزش در این مکان مقدس هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز