خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک؛

برنامه محوری، اساس کار ما در ورزش قرچک خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۸۱

اولین جلسه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان قرچک با مربیان، ورزشکاران و نائب رییس هیئت ها در بخش بانوان برگزار شد.

بشیرعزیزی در این جلسه با اشاره به اینکه هیات‌های ورزشی براساس برنامه ریزی و هدف گذاری فعالیت داشته باشند، گفت: فعالیت هیئت‌ها بدون در نظر گرفتن یک برنامه هدفمند خروجی مثبتی نخواهد داشت و صرفا یک اقدام کم اثر خواهد بود در صورتی که اگر برنامه محوری سرلوحه کار‌ها باشد بی‌شک می‌توان آینده‌ای درخشان را رقم زد.

وی ادامه داد: ورزش بانوان از پتانسیل بالایی برخوردار است و همان طور که همه مشاهده کردند بخش مهمی از مدال‌های مسابقات آسیایی اینچئون را بانوان کشورمان کسب کردند که می‌طلبد در بخش ورزش بانوان بیش از پیش سرمایه گذاری شود.

این مسئول افزود: هیات‌های ورزشی باید قانون را مد نظر قرار دهند و در این راستا با هماهنگی کامل با اداره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی اقدام کنند.

عزیزی اظهار داشت: برگزاری جلسات تخصصی برای ورزش بانوان و هیات‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه های اداره است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک اذعان کرد: مربیان باید در جهت جذب ورزشکار تلاش کنند چرا که ورزش بهترین روش برای ایجاد پویایی و شادابی در جامعه است.

وی تصریح کرد: درآینده نزدیک جهت اجرای طرح استعدادیابی یک تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش قرچک به امضاء خواهیم رساند و برنامه ریزی می‌کنیم تا مربیان قرچک دراین زمینه فعالیت موٌثری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز