خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمودی تشریح کرد:

تاثیر انقلاب ملی و جهانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۵

جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و نشست خبری مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران با حضور شهردار ورامین، اصحاب رسانه، جراید و خبرگزاری ها در شهرداری این شهرستان برگزار شد.

جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و نشست خبری مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستانهای استان تهران با حضور شهردار ورامین، اصحاب رسانه، جراید و خبرگزاری‌ها در شهرداری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این نشست مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: ‌ پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران اتفاق عظیمی بود که توانست با تأثیرات ملی و بین المللی، تمام نظام و ساختار سیاسی جهان و حاکم نظام بین الملل را تحت الشعاع قرار دهد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: ‌ دهه فجر ریشه تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی معجره قرن بود و هیچ کس هم تصور نمی‌کرد که در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح شاه، امام راحل به پیروزی دست پیدا کند و نباید از این پیروزی به سادگی گذشت.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: ‌ همه باید در خدمت انقلاب اسلامی باشند، یک فرد با قلم خود، دیگری با سخنانش و … دهه فجر متعلق به همه است، همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی بدون در نظر گرفتن اختلافات سلیقه ‌ای باید برای تقویت برنامه ‌های دهه فجر تلاش کنند، چرا که دهه فجر نقطه امید بخش جامعه است.
وی اضافه کرد: ‌ برنامه ریزی برای تشکیل کمیته‌های فضاسازی و تبلیغات محیطی، کمیته مراسم، کمیته طرح و برنامه و پشتیبانی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته مساجد و تشکل‌های اجتماعی، کمیته زنان، کمیته فرهنگیان، کمیته اصناف، کمیته بسیج، کمیته فرهنگی هنری، کمیته ایثارگری، کمیته دانشجویی، کمیته دانش آموزی، کمیته کارگران، کمیته ورزشی، کمیته روستایی و… صورت گرفته است.
امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: ‌ باید سعی کرد دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنیم، حضور مردم همواره پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود، بنابراین زمینه ‌سازی برای حضور اقشار مختلف در مراسم‌ این دهه به ‌ویژه راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن می‌‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
محمودی عنوان کرد: ‌ حضور مردم در ۲۲ بهمن دشمنان را نا‌امید و دوستان را امیدوار می‌ کند و همه برنامه‌‌های دهه فجر با هدف برگزاری باشکوه‌‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌‌شود.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه‌های این ستاد جهت گرامیداشت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: ‌ نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی ساعت ۹/۳۳ روز ۱۲ بهمن، راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن از خیرآباد به سوی ورامین، برگزاری ۵۷ برنامه ورزشی، برگزاری جشن عشایری در روستای حصار بالا در ۱۵ بهمن، مراسم جشن کارگری در کارخانه شیر وارنا در ۱۷ بهمن، افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی و پایگاه امداد و نجات هلال احمر در جاده قم - گرمسار بخشی از برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین است.
محمودی افزود: برگزاری میهمانی لاله‌ها در عصر ۱۷ بهمن در کلیه گلزارهای شهدای شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در روز ۱۹ بهمن، برگزاری هنرهای تجسمی و عکس انقلاب در فرهنگسرای رازی، برپایی عصر شعر توسط بسیج هنرمندان در ۱۶ بهمن از دیگر برنامه‌های این ستاد خواهد بود.
این مسئول ادامه داد: اجرای طرح گلریزان دانش آموزی در ۱۹ بهمن جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات، سردادن ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن، برگزاری یادواره ۱۴۰۰ شهید شهرستان در مصلی صاحب الزمان(عج) در ۲۰ بهمن ماه، برگزاری ده‌ها همایش در حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاههای بسیج، برگزاری مراسم در ده مسجد محوری و تزیینات مناسب شهری از دیگر برنامه‌های این ستاد است.
وی با تقدیر از تمام رسانه‌های فعال استان تهران و به خصوص شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: بازتاب خبری مراسم‌های انقلابی و دینی هر سال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته می‌شود.
مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: اصحاب رسانه طلایه دار اطلاع رسانی به نسل امروز هستند تا جریانات سی و پنج سال قبل را به آنان انتقال دهند تا جوانان بدانند که نظام جمهوری اسلامی با چه تلاش ‌ها و رشادت هایی به ثمر رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز