خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته پژوهش؛

نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی با حضور فرماندار قرچک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۴۱

با حضور فرماندار شهرستان قرچک نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان به مناسبت هفته پژوهش در پژوهش‌سرای باقرالعلوم این شهرستان افتتاح شد.

با حضور رضا ریاحی فرماندار، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس، نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان قرچک در پژوهش سرای باقر العلوم این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش ایلنا، این نمایشگاه شامل دست سازه‌های دانش آموزان از قبیل انرژی‌های نو، نانو تکنولوژی و در بخش ادبی نیز پژوهش‌های تاریخی و مجله‌ها و تحقیقات ادبی است.
رضا ریاحی در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تجهیز پژوهش سرا، آزمایشگاه و نقش آن در باروری فکری دانش آموزان در جهت تحقق نهضت نرم افزاری و تولید علم بسیار مهم است.
فرماندار شهرستان قرچک گفت: به همت مدیریت آموزش و پرورش و همکاری سازمان مربوطه و مسئولین نسبت به راه اندازی آزمایشگا‌ها و مراکز تحقیق و پژوهش سرا اقدام لازم را خواهیم کرد.
وی با اشاره به جایگاه پژوهش و تحقیق در کشور گفت: رویکرد دولت و وزارت آموزش و پرورش در نهادینه کردن پژوهش و تحقیق در مدارس جدی و همسو با تحولات بنیادین است.
ریاحی از دانش آموزان خواست تا با سلاح علم، دانش و پژوهش به جنگ چالش‌های اعتقادی و اخلاقی‌ بروند که دشمنان ایران اسلامی برای نسل امروز ایجاد کرده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: دانش آموزان با پژوهش و نوآوری در مقابل انحرافات دشمنان ایستادگی و با تحقیقات و اختراعات خود مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی بزنند.
لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پایان آذر ماه در پژوهش سرای باقر العلوم واقع در خیابان ولی آباد قرچک دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز