خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهرداری رباط کریم گفت:

تا پایان سال سه اکیپ پخش آسفالت فعال خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۲

سه اکیپ فعال آسفالت در سطح شهر تا پایان سال ۹۲ پخش آسفالت مناطق مختلف سطح شهر را برعهده خواهند داشت.

ایلنا: سه اکیپ فعال آسفالت در سطح شهر تا پایان سال ۹۲ پخش آسفالت مناطق مختلف سطح شهر را برعهده خواهند داشت. به گزارش ایلنا، محمد رضا عبدالعلی معاون فنی و عمرانی شهرداری رباط کریم اظهار داشت: تا جائی که شرایط جوی مساعد باشد اکیپ‌های فعال این معاونت تا پایان سالجاری نسبت به پخش آسفالت و همچنین ترمیم آسفالتهای تخریب شده در این فصل اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این راستا شبکه هدایت آب‌های سطحی کوچه‌های امام خمینی(محله تقی آباد) که دارای ایرادات اساسی بوده و همچنین علاوه بر ایجاد چهره نامناسب شهری باعثآلودگی‌های زیست محیطی برای ساکنان آن محله شده بود بطور کلی رفع شد.

عبدالعلی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد از شبکه هدایت آب‌های سطی محله تقی آباد هم اکنون اصلاح شده و آسفالت کوچه‌های این محله نیز بعد از اصلاح آب‌های سطحی اجرائی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: به دلیل بارش نزولات آسمانی در فصل زمستان تخریب بسیاری از معابر امری طبیعی خواهد بود که در این راستا نیز اکیپی در نظر گرفته شده است که مرتباً عملیات ترمیم را در معابر و خیابان‌های سطح شهر انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز