خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین:

نماینده ورامینفردا به مصاف حریفان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۴

هفته دوم لیگ بر‌تر کشور از صبح روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه و از ساعت ۹ صبح با رقابت تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین در خانه تکواندو تهران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین از برگزاری هفته دوم و سوم لیگ بر‌تر تکواندو خبر داد.

به گزارش ایلنا، تورج تیمورزاده با اعلام این خبر گفت: نماینده شهرستان ورامین فردا به مصاف حریفان خود خواهد رفت تا بتواند با برد در این پیکار‌ها صدرنشینی خود را در لیگ بر‌تر کشور تثبیت نماید.
وی یادآور شد: هفته دوم لیگ بر‌تر کشور از صبح روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه و از ساعت ۹ صبح با رقابت تیم شهرداری ورامین و پاس قوامین در خانه تکواندو تهران آغاز خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ادامه داد: در ادامه مسابقات و از هفته سوم و از ساعت ۱۳‌‌ همان روز، تیم شهرداری ورامین مقابل تیم سلحشور به میدان می‌رود که در صورت ادامه روند پیروزی‌های خود می‌تواند امیدوار به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باشد.
تیمورزاده افزود: با توجه به حضور قدرتمندانه در این پیکار‌ها و حمایت همه جانبه شورای شهر و شهردار ورامین، نماینده شهر شهیدان ۱۵ خرداد می‌تواند در پایان عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر را کسب نماید.
او گفت: در صورت کسب عنوان قهرمانی می‌توان با حضور در عرصه رقابتهای آسیایی به‌عنوان نماینده ایران اسلامی نام ورامین را در قاره کهن طنین انداز نمود.
مدیرعامل باشگاه خاطرنشان ساخت: این تیم سال گذشته و با توجه به مشکلات پیش رو همچون آسیب دیدگی مهره‌های ارزشمند خود در پایان فصل، توانست سکوی دوم کشور را از آن خود کند.
تیمورزاده اضافه کرد: عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی فجر نیز برگ زرین دیگری بود که سال قبل به افتخارات ورزشی شهرمان افزوده شد و این عنوان ارزشمند توسط قهرمانان نام آشنای تیم تکواندو شهرداری ورامین و با هدایت پیام خانلرخانی به‌عنوان سرمربی تیم رقم خورد.
وی ادامه داد: تیم‌های دانشگاه آزاد، ملی حفاری اهواز، جوانه و استیل البرز دیگر رقیبان نماینده شهرستان ورامین در هفته‌های پیش رو خواهند بود.
تیمورزاده در پایان اظهار امیدواری کرد هفته دوم و سوم لیگ بر‌تر تکواندو با حضور مسئولان شهرستان و علاقه مندان به این رشته پرطرفدار برگزار شود تا این حضور منجر به کسب انگیزه بیشتر در میان مبارزان تکواندو ورامین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز