خبرگزاری کار ایران

توسط سید حسن میر:

رقابتهای لیگ برتر تکواندو کشور تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۰

تیم تکواندو شهرداری ورامین در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشور توانست با برد مقابل شهرداری اندیشه خود را مهیای ادامه رقابت با دیگر حریفان کند.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری ورامین اظهار داشت: نماینده ورامین در مسابقات لیگ بر‌تر تکواندو کشور با آمادگی کامل به میدان رقابت‌ها گام نهاد تا بتواند همچون سال گذشته برای مردم این دیار نام‌آوری کند.

به گزارش ایلنا، سید حسن میر افزود: تکواندو کاران ورامین در هفته اول رقابت‌ها توانستد با برد مقابل شهرداری اندیشه، اقتدار خود را به رخ حریفان کشیده و برای ادامه مسابقات با انگیزه‌تر از قبل مقابل حریفان قدرتمند از سراسر کشور صف آرایی کنند.

وی ادامه داد: در دور رفت این رقابت‌ها شهرداری ورامین در هفته دوم و سوم برای اثبات صدر نشینی باید به دیدار تیم‌های پاس قوامین و سلحشور برود.

رئیس هیات تکواندو ورامین اظهار داشت: هفته دوم و سوم یکشنبه ۲۶ آبان ماه سال جاری و به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: در ادامه این رقابت‌ها و در هفته چهارم و پنجم نماینده ورامین باید خود را برای مصاف با تیمهای دانشگاه آزاد و ملی حفاری مهیا نماید که این مسابقه در روز یکشنبه ۱۰ آذرماه برپا می‌شود.

می‌ر افزود: آخرین دیدار از دور رفت میان تیم‌های جوانه، استیل البرز و شهرداری ورامین است که می‌توان گفت برای اثبات صدرنشینی از اهمیت خاصی برای ورزش ورامین برخوردار است و در صورت کسب امتیازات لازم شهرداری ورامین می‌تواند بعنوان قهرمان نیم فصل اول خود را معرفی نماید.

این پیشکسوت ارزنده اذعان داشت: کسب امتیاز از دور رفت مسابقات سطح اول کشور می‌تواند زمینه ساز قهرمانی در پایان رقابت‌ها باشد.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری ورامین یادآور شد: سال گذشته تیم ورامین توانست عنوان نایب قهرمانی رقابتهای لیگ بر‌تر کشور را از آن خود کند که این مهم برای اولین بار در تاریخ تکواندو دیار ۱۵ خرداد رقم خورد.

می‌ر در پایان اظهار داشت: در صورت همکاری مسئولان، می‌توانیم پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون ارایه نماییم تا نسل جوان بتواند با حضور در سالن و مشاهده رقابت‌ها که با حضور بزرگان تکواندو کشور خواهد بود، از تجربه و انگیزه بیشتری برای ادامه روند حرفه‌ای این رشته بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز