خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار شهرستان قرچک از شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۰۶

فرماندار شهرستان قرچک با حضور در شهرداری این منطقه ازنحوه فعالیت و روند خدمات‌رسانی این نهاد باخبر شد.

رضا ریاحی به‌همراه محسن جهرانی مسئول بازرسی فرمانداری، محمد کشاورز مشاور فرماندار و حسین ابویسانی مدیر ورابط عمومی، در شهرداری شهرستان قرچک حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد، در جریان روند امور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در این بازدید ضمن تأکید بر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان از رشد خوبی برخوردار بوده اما تا شرایط مطلوب فاصله داریم بر همین اساس تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان از جمله شهرداری که نقش مهمی در تأمین زیرساخت‌ها دارد باید تمام تلاش خود را در این باره بکار گیرد.

ریاحی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: شهرداری باید در اجرای امور مربوطه و روندی که به تسریع کارهای مردم کمک می‌کند، دقت لازم را داشته باشد.

وی تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اصول فعالیت نهادهایی همچون شهرداری و شورا خواند و بیان کرد: مهمترین خواسته مراجعه کنندگان به شهرداری در خصوص صدور پروانه ساختمانی، پایان کار، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها و … است بنابراین این نهاد باید طوری عمل کند تا روند امور مردم به تعویق نیافتد.

این گزارش حاکی است، در این بازدید برخی از شهروندان با فرماندار دیدار چهره به چهره داشتند و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

ریاحی نیز دستورات لازم را به منظور رفع مشکلات مطرح شده از سوی مردم صادر کرد.

یوسف صاحبدل سرپرست شهرداری قرچک نیز حضور داشت و فرماندار و هیئت همراه را در این بازدید همراهی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز