خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین؛

دفاع مقدس عرصه رویارویی جبهه حق و باطل بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۸

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: دفاع مقدس عرصه رویارویی جبهه حق و باطل بود.

عباس برکان طی گفت‌ و‌ گویی، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بر ضرورت ادامه یافتن راه شهدان و امام شهدا تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، بهترین فرصت برای معرفی انسان‌های وارسته به نسل جوان جامعه است که با نثار جان خود، سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

برکان دفاع مقدس را یکی از برگ‌های زرین انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: جنگ تحمیلی ایران، یکی از حماسه‌های فراموش نشدنی تاریخ ایران و حتی جهان است که به عنوان یک الگو در میان جوامع دیگر معرفی شده است.

این مسئول ادامه داد: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عرصه مقابله جبهه حق وعدالت و جبهه کفر و نفاق بود که با مجاهدت و ایستادگی ملت ایران، با پیروزی جبهه حق پایان یافت.

برکان یادآور شد: هدف از نامگذاری روز‌ها و هفته‌های خاص، بزرگداشت ارزش‌ها و شناسایی پیوندهای دینی، ملی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه است و هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری‌های ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین ادامه داد: دوران دفاع مقدس، دوران تاریخی و تاریخ ساز ملت ایران است که بر ملت، مسئولان و تمامی دولتمردان کشور واجب است که در راستای حفظ ارزشهای آن ‌‌نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

برکان گفت: دوران دفاع مقدس برای نهضت امام از سوی خدا یک نعمت بود، چرا که در گذشته‌ها ایران همیشه زیر بار قرارداد ننگین می‌رفت و هر بار قسمتی از خاک این کشور به تاراج گذاشته می‌شد، اما در جنگ هشت ساله ملت ایران به خود باوری رسید و ثابت کرد اگر همه با هم متحد شوند می‌توانند استکبار را به زانو در آورند و این رویداد روی معادلات نظام سلطه جهانی خط بطلان کشید.

وی اضافه کرد: دشمن از نبرد هشت ساله جنگ تحمیلی عبرت گرفته و اکنون با استفاده از ابزار‌ها و شیوه‌های جدید و تقویت آموزه‌های جنگ نرم در صدد تغییر رفتار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده است.

این مسئول اضافه کرد: اگر در انتقال ابعاد مختلف دفاع مقدس به نسل امروز و ثبت آن برای آیندگان کوتاهی شود، در آینده نسل جوان پاسخ سوالات خود را در مورد دفاع مقدس از افرادی می‌گیرد که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این بسیار خطرناک است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد بود و پایانی در آن وجود ندارد، بیان داشت: استقامت و ایستادگی از ویژگی‌های ارزنده مسلمانان است که ایران اسلامی به سبب چنین افتخاراتی در مقابل حربه‌ها و تلاش‌های دشمنان با قدرت بر پای خود ایستاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز