خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار قرچک از نمایشگاه پاییزه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۵

رضا ریاحی فرماندار، محمد کشاورز مشاور فرماندار، ولی اله زندیه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک، از روند برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مسقیم کالا در شهرستان قرچک بازدید نموند.

ایلنا: رضا ریاحی فرماندار، محمد کشاورز مشاور فرماندار، ولی اله زندیه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک، از روند برگزاری نمایشگاه پاییزه عرضه مسقیم کالا در شهرستان قرچک بازدید نموند.

به گزارش ایلنا، رضا ریاحی فرماندار قرچک در این بازدید، از نزدیک در جریان نحوه عرضه و فروش محصولات به شهروندان قرار گرفت. فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این بازدید گفت: وجود نمایشگاه‌های پاییزه و عرضه مایحتاج مورد نیاز و دسترسی آسان مردم به آن از خدمات بجای مسوولین و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک است.

ریاحی اظهار داشت: با دایر شدن این نمایشگاه شهروندان به طور یکجا و مستقیم به تمامی مواد مصرفی خود دسترسی دارند و زمان کمتری برای تهیه و خرید آن‌ها هزینه می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز مثل سال گذشته نمایشگاه پاییزه با تنوع کالا‌ها، قیمت مناسب و رعایت موارد بهداشتی و استاندارد برای شهروندان دایر شده است.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان قرچک هدف از برگزاری نمایشگاه پاییزه را تأمین اقلام مورد نیاز شهروندان در آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس دانست.

وی خاطر نشان کرد: امید است با ارائه کالاهایی با کیفیت و البته با قیمت مناسب و نازل‌تر از بازار موجبات رضایت شهروندان را فراهم آوریم.

وی یادآور شد: اجناس موجود در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در پایان اظهار داشت: نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در جنب ترمینال مسافربری شهرستان قرچک از تاریخ ۱۷ الی ۲۷ شهریور و بمدت ۱۰ روز از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب برپا خواهد بود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه که شامل ۹۰ غرفه می‌باشد به توزیع اقلام مورد نیاز دانش آموزان و هم چنین کالاهای ضروری خانوار‌ها پرداخته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز