خبرگزاری کار ایران

عیدانه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی

علاقمندان تا بیستم فروردین ماه می توانند نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند

کد خبر : ۱۵۵۲۹۴

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی از تمدید مهلت ارسال آثار تا بیستم فروردین ماه ۱۳۹۳ خبر داد.

ایلنا: حامد کمیلی دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: هر چند تصمیم داشتیم مهلت ارسال آثار را تمدید نکنیم اما تعداد زیاد درخواست‌ها برای تمدید مهلت و مشغله بسیار پایان سال ۹۲ که منجر به عدم توانایی ارسال اثر برای بسیاری از شاعران عزیز کشورمان شده بود ما را بر آن داشت تا در این تصمیم تجدید نظر کنیم. هر چند این تجدید نظر باعثافزایش فشار کاری بر تیم اجرایی خواهد شد اما امیدواریم این پاسخ به درخواست هنرمندان عزیزمان زمینه رضایت خاطر ایشان را فراهم آورد.

وی همچنین از علاقمندان و شرکت کنندگان درخواست کرد ارسال آثار خود را به روزهای پایانی مهلت مقرر شده موکول نکنند و در اسرع وقت ممکن نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند تا تیم داوری نیز بتوانند با دقت نظر بیشتر آثار را مورد ارزیابی قرار دهند.

کمیلی همچنین افزود: تغییری در تاریخ اختتامیه جشنواره رخ نداده و مطابق روال هر سال اختتامیه جشنواره ششم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

فراخوان جشنواره را در لینک زیر میتوانید مشاهده نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۳۰۵۷۳۳۴ تماس حاصل نمایید.
http: / / www. ilna. ir / news / news. cfm? id = ۱۴۵۴۱۹

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز