خبرگزاری کار ایران

با تقدیر از حسین محب اهری؛

اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۸۵

در این مراسم که با حضور علی مرادخانی(معاون هنری وزیر ارشاد) همراه بود از حسین محب اهری، هنرمند پیشسکوت به پاس سال‌ها فعالیت در زمینه هنرهای نمایشی برای کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

ایلنا: آیین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک ونوجوان دقایقی پیش در تالار بوعلی همدان و با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل هنرهای نمایشی، استاندار همدان، مدیر کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان همدان و دیگر مسئولان این استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان اولین سخنران این مراسم بود که گفت: امیدوارم آنچه به عنوان جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان برگزار شد مورد رضایت بچه‌ها باشد. چون رضایت بچه‌ها رضایت خداوند است.

او ضمن ارائه گزارشی از جشنواره به آمار نمایش‌نامه‌های شرکت کننده در این دوره اشاره کرد و گفت: ۴۹ نمایش
در بخش‌های مختلف حضور داشتند و۱۴۴ اجرا داشتیم. جشنواره کودک بعد از جشنواره فجر جزو باسابقه‌ترین جشنواره‌های ما محسوب می‌شود و آرزو می‌کنم این جشنواره به دوره صد و هزار سالگی برسد.

مجری مراسم اعلام کرد که پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط مرادخانی، معاون هنری وزیر در بخش‌های بعدی مراسم خوانده خواهد شد و از خسرو بیات، مدیر کل ارشاد استان دعوت کرد تا سخنران بعدی این مراسم باشد که وی پس از حضور در پشت تریبون اظهار داشت: جشنواره بیستم بعد از دو دهه حیات مراحل رشد خود را سپری کرده و توانست خود را به سرمنزل مقصود برساند.

دبیر اجرایی جشنواره اضافه شدن بخش خردسال و بخش ویژه همدان را از ویژگی‌های دوره بیستم برشمرده و افزود: افزایش یک سالن و تعداد فضا‌های باز برای اجرای نماش باعثشد، قشر بیشتری از مردم با تئا‌تر آشنا شوند.

وی افزود: در این دوره ۶ هزار جلد کتاب توزیع شد و همچنین کارگا‌ه‌های نمایشی یکی دیگر از نقاط قوت این دوره محسوب می‌شود که به طور کل می‌توان عنوان کرد ۱۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بازدید کردند.

بزرگداشت حسین محب اهری بازیگر با سابقه تئا‌تر کودک و نوجوان اختصاص یافت که با پخش فیلم کوتاهی از این هنرمند همراه بود. سپس علی مرادخانی(معاون هنری وزیر ارشاد) به همراه حسن دادشکر، گوردُن واین هنرمند آلمانی حاضر در جشنواره و استاندار همدان روی صحنه آمده و از این هنرمند تقدیر کردند.

حسین محب اهری نیز با بیان اینکه چیزی به نظرم نمی‌رسد تا برای این تقدیر به زبان بیاورم گفت: آرزو می‌کنم شایسته این همه محبت باشم.

گزارش ادامه دارد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز